FANDOM

Doradca Edwards był biznesmenem i przywódcą Kręgu Strażników Płomienia. Zatrudniał celebrytów, by przyciągnąć więcej ludzi do swojej grupy.

Wygląd

Doradca Edwards jest dobrze zbudowanym mężczyzną, z ulizanymi, brązowymi włosami. Ma łagodne rysy twarzy. Nosi czarny garnitur, krawat i buty z białą koszulą. Często jest widziany w czerwonym płaszczu z złotymi ozdobami, który różni się od stroju reszty wyznawców Kręgu Strażników Płomienia. Swoją twarz zakrywa kapturem, dzięki czemu tylko usta są widoczne.

Osobowość

Doradca Edwards jest zapatrzonym w siebie człowiekiem, który nie wierzy w to, co mówią inny, gdy nie mają dowodów. Przez cały czas poszerzał wpływy Kręgu Strażników Płomienia, maskując wszystko akcją charytatywną. Gdy dowiedział się, że potwór, którego uważali za Dagona nie jest nim, wściekł się i kazał zaatakować oszusta. Jednak podczas spotkania z prawdziwą wymiarową bestią, walczył za niego do swojej śmierci.

Umiejętności

Doradca Edwards posiada zdolność do poruszania się pomiędzy wymiarami. Może również manipulować energią do celów ofensywnych i defensywnych. Oprócz tego jest zwinnym i wykwalifikowanym wojownikiem, ze zwiększoną siłą i wytrzymałością.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Edwards zadebiutował w odcinku "Krąg Strażników Płomienia", gdzie wierzył, że Vilgax był Dagonem, dlatego też chronił go za wszelką cenę.

W odcinku "Niezapomniany rycerz", Edwards zabrał Vilgaxa do serca Dagona. Gdy Vilgax dotknął miecz wbity w serce i wrócił do normalnej postaci, Edwards zdał sobie sprawę, że został oszukany. On i jego ludzie próbowali zaatakować oszusta, ale Vilgaxowi z łatwością udało się ich pokonać.

Doradca Edwards pojawił się także w odcinku "Początek końca". Podczas przyjścia Dagona, Edwards próbował zamordować lidera Wiecznych Rycerzy - Sir George'a - ale jego giermek Winston przyjął cios na siebie, oddając swe życie. Z zemsty za giermka, George zabił Edwardsa.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Zobacz też