Ben 10 Wiki
Advertisement

Donovan GrandSmith jest dziadkiem Edwina GrandSmitha i starym, dobrym przyjacielem Maxa Tennysona.

Wygląd[]

Donovan GrandSmith jest mężczyzną w podeszłym wieku. Jego twarz jest pomarszczona, a brwi są bardzo gęste. Włosy maja ciemno i jasno-siwy kolor i są zaczesane do tyłu. Donovan nosi niebieskie spodnie i brązowy sweter z bordowym kołnierzem.

Osobowość[]

Donovan GrandSmith jest bardzo pogodnym człowiekiem, który uwielbia chwalić się tym, co osiągnął za czasów młodości. Uwielbia naśmiewać się ze swojego starego przyjaciela, który nie znał prawdy, że ten był hydraulikiem - międzygalaktycznym policjantem. Donovan początkowo nie dogadywał się z wnukiem, jednak po przejściach pod wodą zrozumiał swój błąd.

Historia[]

Wczesne lata[]

Donovan był jednym z przyjaciół Maxa. Kiedy byli młodzi, zdobył dużo pieniędzy. Postanowił przez to podróżować, lecz kiedy zaproponował to przyjacielowi, ten odmówił, przez co GrandSmith podróżował sam.

Ben 10[]

Donovan debiutuje w odcinku "Podwodny świat", gdzie okazuje się, że został miliarderem i zaczął zakładać sieć hoteli. Zaprosił Maxa, Bena i Gwen do swojego najnowszego, podwodnego ośrodka. Poznali tam Edwina, który miał przejąć rodzinny biznes. Wydawało się jednak, że brakowało mu miłości rodzinnej, przez co nie dogadywał się z dziadkiem. Po tym jak robo-kałamarnica zniszczyła hotel, Donovan zaczął uczyć się doceniać wnuka. Na koniec odcinka, on mówi, że stworzy hotel na księżycu i prosi Tennysonów, czy mu pomogą. Ostatecznie odmawiają.

Występy[]

Ben 10[]

Ciekawostki[]

  • Donovan myśli, że Max był zwykłym hydraulikiem, a nie kosmicznym policjantem, przez co często naśmiewa się z niego.

Zobacz też[]

Advertisement