Ben 10 Wiki
Advertisement

Dom Bena to dom do należący do rodziny Tennysonów - Carla, Sandry oraz Bena.

Wygląd[]

Ogólnie[]

Pokój Bena[]

W Do widzenia i nie ma czego żałować, pokój Bena miał ściany pomalowane na beżowo. Kilka modeli samolotów zwisało z sufitu, z kilkoma plakatami na ścianie. Znajdowała się tam również półka na książki nad biurkiem w pobliżu łóżka, które z kolei zlokalizowane było pod oknem.
W Obca Potęga/Ultimate Alien, w pokoju Bena zawsze panował bałagan. Było tam łóżko obok okna oraz półka na książki nad nim. Po prawej stronie łóżka znajdowało się biurko z komputerem oraz półka na książki i inne rzeczy. Obok wspomnianego biurka stała wbudowana w ścianę garderoba. Ściany były ozdobione różnymi plakatami oraz telewizorem.
W Omniverse, układ pokoju Bena jest inny, ale wciąż panuje tam bałagan. Z sufitu zwisają dwie przypięte flagi kosmitów, z różnym asortymentem figurek oraz plakatów wywieszonych na ścianie. Jego łóżko nadal znajduje się pod oknem na prawo. Obok półki przy łóżku stoi wiele pustych kubków Mr. Smoothy'ego, z ubraniami porozrzucanymi na podłodze. Kurtka noszona w Obca Potęga i Ultimate Alien wisi na ścianie, a jego komputer jest pod oknem.

Pokoje[]

Nie licząc pokoju Bena, ukazane na ekranie pokoje obejmują:

Salon[]

OVLivingRoom

Salon jest duży. Na jego środku znajduje się stolik kawowy, kanapa oraz fotel. Za kanapą mamy drugi stolik. Po drugiej stronie zlokalizowany są telewizor, konsola do gier oraz radio ze słuchawkami. Drużyna Bena jest często widywana w tym pokoju, zwykle oglądając telewizje w wolnym czasie.

Kuchnia[]

Kuchnia natomiast jest bardzo mała. Jest tam kuchenka, lodówka, umywalka oraz kilka półek.

Jadalnia[]

Podobnie jak kuchnia, ten pokój jest niewielkich rozmiarów. Znajduje się tam głównie duży stół z trzema krzesłami.

Pokój Rodziców[]

Pokój Rodziców w domu był widziany tylko we śnie.

Garaż i Piwnica[]

Tak jak w przypadku Pokoju Rodziców, Garaż i Piwnica nigdy nie zostały ukazane na ekranie, jednak znajdują się w domu Tennysonów.

Historia[]

Ben 10[]

Obca Potęga[]

Ultimate Alien[]

Advertisement