Ben 10 Wiki
Advertisement

Dinozaur E.V.O. to E.V.O., które zaatakowało Tokio.

Wygląd[]

Dinozaur E.V.O. jest gigantycznym potworem podobnym do dinozaura. Jego skóra jest zielona, a brzuch składa się z dużych, żółtych segmentów nałożonych na siebie. Po jego kręgosłupie rozlewają się ostre, brązowe płyty, które maleją kierując się do końca masywnego ogona. Z paszczy wyłania się szereg naostrzonych, białych zębów, a przy końcach ust można zauważyć dwa duże kły. Jego oczy są czerwone.

W ludzkiej formie potwór jest starszym naukowcem, z brązowymi włosami. Jego twarz ukazuje przepracowanie. Nosi okulary i biały płaszcz laboranta.

Umiejętności[]

Dinozaur E.V.O. jest gigantycznym potworem, posiadającym zwiększoną siłę i wytrzymałość. Te zdolności tworzą go trudnym przeciwnikiem. Dodatkowo posiada ostre pazury i zębiska, którymi może ranić przeciwników.

Historia[]

Naukowiec był zwykłym, spokojnym człowiekiem pracującym w laboratorium w Tokio. Pewnego dnia Sfora zaatakowała miejsce jego pracy, próbując ukraść Prometium, które badał. Biowilk użył na nim bomby, która przekształciła go w E.V.O. Ben, Kevin i Gwen pokonali potwora wspólnie z Rexem, który wyleczył laboranta.

Występy[]

Komiksy[]

Ciekawostki[]

  • Dinozaur E.V.O. jest pierwszym E.V.O. zmutowanym w świecie Bena.
  • Dinozaur E.V.O. pojawił się tylko w komiksie.

Zobacz też[]

Advertisement