FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Defis Vivlepister jest Linopaninem zamieszkującą nieznaną planetę.

Wygląd

Defis jest bardzo podobny do Bena, lecz jest wyższy i umięśniony. Nosi zielony strój i hełm. Na prawej ręce można zauważyć srebrne ochraniacze, które pojawiają się na nogach i barkach. Z pleców wystają mu dwa złote rogi. W pasie można zauważyć pas z symbolem Omnitrixa. Na twarzy, rękach i stroju Defis'a są namalowane czarne bojowe pasy. Omnitrix jest bardzo podobny do Omnitrixa Bena 10.000. Oprócz głównej tarczy, po bokach też są widoczne symbole międzygalaktycznego pokoju, natomiast z przodu wystają dwa pazury.

Umiejętności

Ciało Defis'a jest wykonane z fioletowej substancji, która przypomina błoto, przez co może zmienić kształt. Jest w stanie wyglądem przybrać formę człowieka oraz innych gatunków. Dodatkowo idealnie odwzorowuje głos, jest elastyczny i ma możliwość zmiany części ciała oraz super wytrzymałość, regeneracje i może strzelać błotem.

Historia

Ben 10: Omniverse

Defis Vivlepister zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdował się w siedzibie hydraulików, kiedy zostało wyłączone w budynku zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Dokonywał rozkazów hydraulików, dotyczących ewakuacji.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też