FANDOM

Czas na wendetę!

—Defis Vivlepister, "Kolekcja"

Defis Vivlepister jest Linopaninem, grającym Bena w międzygalaktycznym show.

Wygląd

Defis jest bardzo podobny do Bena, lecz jest wyższy i umięśniony. Nosi zielony strój i hełm. Na prawej ręce można zauważyć srebrne ochraniacze, które pojawiają się na nogach i barkach. Z pleców wystają mu dwa złote rogi. W pasie można zauważyć pas z symbolem Omnitrixa. Na twarzy, rękach i stroju Defis'a są namalowane czarne bojowe pasy. Omnitrix jest bardzo podobny do Omnitrixa Bena 10.000. Oprócz głównej tarczy, po bokach też są widoczne symbole międzygalaktycznego pokoju, natomiast z przodu wystają dwa pazury.

Osobowość

Defis jest aroganckim, samolubnym i tchórzliwym pseudo-bohaterem. Jego ego jest tak wielkie, że myśli, iż jest wielkim i sławnym aktorem, jak i bohaterem, lecz w rzeczywistości tak nie jest. Dba tylko o siebie, nie zwracając uwagi na to, czy wyrządza komuś krzywdę.

Umiejętności

CT (336)

Defis jako Linopan

Ciało Defis'a jest wykonane z fioletowej substancji, która przypomina błoto, przez co może zmienić kształt. Jest w stanie wyglądem przybrać formę człowieka oraz innych gatunków. Dodatkowo idealnie odwzorowuje głos, jest elastyczny i ma możliwość zmiany części ciała oraz super wytrzymałość, regeneracje i może strzelać błotem.

Defis na potrzeby show przybiera formy dwóch sfałszowanych kosmitów - Unitaura i Klapmacha. Pomimo tego iż gatunki te nie istnieją, Vivlepister będąc nimi używa specjalnych zdolności, które są efektem przyczepionych specjalnych gadżetów.

Wady

Defis może być zraniony przez wodę, ogień lub wysokiej technologii broń hydraulików. Po niektórych atakach nie może się zregenerować.

Historia

Ben 10: Omniverse

CT (471)

Defis przeprasza Bena

Defis zadebiutował w odcinku "Kolekcja", gdzie zaczął walczyć z Kablem Mocnym przebranym za "SporeMax'a". Tym samym przerwał mecz piłki nożnej w Podmieście. Ben podszedł do niego jako Arktiguana, gdyż nie wiedział kim on jest. Po chwili ukazał się profesor Duchsztapler, który oznajmił, że jest to film. Defis wykorzystał trudną sytuacje i nieuwagę bohatera i wykopał go do śmietnika jako Unitaur. Chwilę później fani zaczęli sobie robić z nim zdjęcia, a Ben chciał zapytać aktora kim jest. Ten niestety zaczął biec, krzycząc "czas na wendetę". Drużyna spotkała go ponownie w mieście, gdzie była kręcona kolejna scena. Defis zmienił się w Klapmacha i udał się w gonitwę za przestępcą. Przez swoją nieostrożność wywrócił ciężarówkę, z której zaczął wylewać się olej. Prawdziwy Tennyson zainterweniował, po czym udał się do Defisa, którego oskarżył o niszczenie miasta. Simian podbudował nastrój aktora, po czym udali się na Greenlandię, gdzie rysował wielki napis "Ben Ten". Simian informuje kogoś przez informator, że wszystko gotowe. Nagle przylatuje Ben i Rook. Arachnomałpa mówi, że nie wzywał hydraulików, tylko kogoś innego, wskazując na wielki meteoryt kierujący się na Ziemię. Po chwili okazuje się, że pod spadającą skałą krył się obcy zwany Collectimusem. Kosmita aktywuje dziwne maszyny, które zamykają Ziemię w szklanym kwadracie. Ben próbując rozsądnie działać, proponuje rozmowę w Mr. Smoothym przy koktajlach. Collectimus z wielką chęcią się zgadza i teleportuje wszystkich na miejsce za pomocą karty włożonej do fotela. Tam aktor ujawnia, że jest Błotnym Szczeniakiem, jednak źle reaguje, gdy Ben tak nazywa ten gatunek. Chłopak usprawiedliwia siebie, że jego kuzyni są z tego gatunku, lecz poprawnie nazywa ich Linopaninami. Tennyson szybko rozwiązuje problem z przybyszem, który pozostawia Ziemię i odlatuje. Następnie aktor dziękuje Benowi za ratunek i mówi, że teraz wie więcej o bohaterstwie. Chłopak proponuje aktorowi, aby używał własnej nazwy. Mężczyzna ujawnia, że nazywa się Defis Vivlepister.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Pomimo tego, że tylko gra Bena, jest do niego bardzo podobny.
  • Fani mylą Defis'a z prawdziwym Benem, przez rolę w międzygalaktycznym show.
  • Według Defis'a, określenie Błotnego Szczeniaka na gatunek Linopanina jest obraźliwe.

Zobacz też