FANDOM

Decka jest kosmitą z nieznanego gatunku, który wraz z innymi przedstawicielami swojej rasy odwiedził ziemski festiwal popcornu w miejscowości Walton.

Wygląd

Decka jest małym, pomarańczowym cudzoziemcem podobnym do gremlina. Jego brzuch i usta są jaśniejsze, a ogon, broda i włosy są białego koloru. Wokół jego żółtych oczu rozpościerają się żółte obwódki. Dolne kończyny są zakończone kopytami, a górne małymi, ostrymi pazurami.

Decka po zjedzeniu mięsa znacznie się zmienił. Jego postura stała się bardzo muskularna, a rozmiar jest kilka razy większy. Futro stało się czerwone, a ogon się przedłużył. Nad oczami urosły masywne brwi, natomiast zęby stały się grube i ostre.

Osobowość

Decka często ma zły humor i łatwo go przestraszyć. Po przejściu do małej, myślącej formy, obiecał, że jego gatunek nigdy nie przyjedzie na Ziemię z powodu chciwości mieszkańców.

Umiejętności

Decka Primal Form

Decka w pierwotnej formie

Decka w swojej pierwotnej formie posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość, co czyni go bardzo trudnym przeciwnikiem. Dodatkowo ma ostre zęby i pazury. Po długim nie spożywaniu wyrobów mięsnych, Decka traci muskulaturę i rozmiar. Po zjedzeniu popcornu wydala z siebie małe kupki złota.

Wady

Ze względów zdrowotnych, jego Decka nie może jeść niektórych metali ciężkich, lantanowców, fluoru, skrzydełek kurczaka i innych wyrobów mięsnych. Silikon działa na niego trująco.

Historia

Ben 10: Obca Potęga

Decka zadebiutował w odcinku "Kupa złota", gdzie wraz z innymi przedstawicielami swojej rasy odwiedził ziemski festiwal popcornu w miejscowości Walton. Późnej został porwany przez burmistrza Colemana, gdyż ten chciał mieć nieograniczoną ilość złota. Gdy dał mu mięso, Decka zmienił się w pierwotną formę, w której niszczył wszystko, co stanęło mu na drodze. Echo Echo pokonał go dając się zjeść, gdyż Sonorosianie są wykonani z silikonu, a ten na gatunek Decki działa trująco. Po powrocie do normalności powiedział, że jego gatunek nigdy nie przyjedzie na Ziemię z powodu chciwości mieszkańców.

Występy

Ben 10: Obca Potęga

Ciekawostki

  • Jego pierwotna forma jest wzorowana na Patratcie z Pokémonów.

Zobacz też