FANDOM

De Zamek De Szramy to zamek należący do De Szramy, znajdujący się na planecie Anur Transyl.

Wygląd

Jest to duży zamek otoczony przez wystające z ziemi liczne kolce. Główny budynek ma cztery kolce i różowe okna na górze. Istnieją pewne szczeliny pomiędzy filarami. Wejście znajduje się w budynku głównym, strzeżonym przez zmutowane dynie.

Historia

Zamek pojawia się po raz pierwszy na początku "Na zamku De Szramy", kiedy Czarodziejka teleportuje się tu, chcąc odzyskać od De Szramy skradzioną Alfa Runę. Jednak Ektonuryt szybko "wyrzuca" dziewczynę z zamku, teleportując ją do Bena. Później Czarodziejka ponownie wróciła tu, aby odzyskać artefakt, tym razem wraz z BenemRookiemCykorem. Jednak De Szrama teleportuje zamek w inne miejsce.

Zamek ponownie pojawia się w odcinku "Fangampir", gdzie odbywa się walka. Hydraulicy ostatecznie pokonują wrogów, a Ben zostawia w zamku kulę energii wytworzoną przez Atomixa.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Ciekawostki

  • Pomimo tego, że w odcinku "Na zamku De Szramy", budynek został teleportowany w innej miejsce, to w następnym odcinku krajobraz wokół niego jest podobny do poprzedniego.