Ben 10 Wiki
Advertisement

De Zamek De Szramy to zamek należący do De Szramy, znajdujący się na planecie Anur Transyl.

Wygląd[]

Jest to duży zamek otoczony przez wystające z ziemi liczne kolce. Główny budynek ma cztery kolce i różowe okna na górze. Istnieją pewne szczeliny pomiędzy filarami. Wejście znajduje się w budynku głównym, strzeżonym przez zmutowane dynie.

Historia[]

Zamek pojawia się po raz pierwszy na początku "Na zamku De Szramy", kiedy Czarodziejka teleportuje się tu, chcąc odzyskać od De Szramy skradzioną Alfa Runę. Jednak Ektonuryt szybko "wyrzuca" dziewczynę z zamku, teleportując ją do Bena. Później Czarodziejka ponownie wróciła tu, aby odzyskać artefakt, tym razem wraz z BenemRookiemCykorem. Jednak De Szrama teleportuje zamek w inne miejsce.

Zamek ponownie pojawia się w odcinku "Fangampir", gdzie odbywa się walka. Hydraulicy ostatecznie pokonują wrogów, a Ben zostawia w zamku kulę energii wytworzoną przez Atomixa.

Postacie[]

Znani mieszkańcy[]

Znani goście[]

Ciekawostki[]

  • Pomimo tego, że w odcinku "Na zamku De Szramy", budynek został teleportowany w innej miejsce, to w następnym odcinku krajobraz wokół niego jest podobny do poprzedniego.
Advertisement