FANDOM

DX Mark 10 to dawny samochód Bena Tennysona, obecnie należący do Sandry Tennyson.

Wygląd

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

DX Mark 10 jest smukłym sportowym samochodem o czarno-zielonej kolorystyce. Jego przednia szyba jest szeroka, natomiast boczne i tylna są mniejsze. Z tyłu posiada zielony spoiler, natomiast tył jest płaski. Widnieją tam dwa okrągłe, czerwone światła i jedno podłużne, a także dwa okrągłe, mniejsze pomarańczowe. Opony są bardzo cienkie, a felgi przypominają symbol wyewoluowanego Ultimatrixa.

Ben 10: Omniverse

DX Mark 10 nie zmienił się od poprzedniej serii, jednakże wydaje się być grubszy i mniejszy.

Opis

Cars racing

DX Mark 10 podczas wyścigu

DX Mark 10 jest bardzo szybki sportowym samochodem, jednakże wolniejszym od pojazdu Kevina. Levin wzorował go na swoim aucie, dlatego też posiada auto-pilota, a także wiele innych przydatnych funkcji. W odcinkach "Czas bohatera" i "Noc żywych koszmarów" okazało się, że w DX Marku 10 można wykonywać połączenia telefoniczne zupełnie za darmo, poprzez Extranet. Dodatkowo cały pojazd może być obsługiwany poprzez polecenia głosowe.

Ciekawostki

  • DX Mark 10 został podarowany niechętnie przez Kevina Benowi na szesnaste urodziny. W związku z tym, że pojazd Levina został zniszczony, chłopak był zmuszony dać prezent szybciej.
  • Gdy Kevin odbiera samochód Tennysona, wielki Ed oznajmił, że pojazd nie został jeszcze naszpikowany technologią, ale dokończy to później. Mimo tego w późniejszy występach, więcej funkcji DX Marka 10 nie zostały użyte.
  • DX Mark 10 pojawił się w filmie "Alien Swarm" jako Mazda RX-8, która została mocno zmodyfikowana, aby wyglądać elegancko i jednocześnie tajemniczo.
  • Według Dwayne McDuffie'go, DX Mark 10 jest szybszy niż inne pojazdy z Ziemi, z wyjątkiem samochodu Kevina.
  • DX Mark 10 jest podobny do Toyoty FT-86. Natomiast jego tył wydaje się być oparty na Spykerze C8.
  • Dźwięk silnika DX Mark 10 przypomina motor Turismo z "Grad Theft Auto: San Andreas".
  • Ben przemalował samochód i oddał go swojej mamie.[1]

Przypisy

Zobacz też