FANDOM

Czujący Ostateczny Ziąb był kosmitą uwięzionym wewnątrz Ultimatrixa używanym jako Ostateczny Ziąb.

Wygląd

Czujący Ostateczny Ziąb to kosmita, który może złożyć skrzydła i anteny w płaszcz. Ma czarno-czerwone ciało z czerwonymi plamami na rękach i nogach, które przypominają lód. Na głowie ma czerwone oczy i usta, które nie otwierają się. Jego ciało przypomina płonącego owada.

Osobowość

Czujący Ostateczny Ziąb tak jak reszta wolnych ostatecznych był gotów poświęcić niewinnego superbohatera, aby samemu zdobyć wolne życie. Ta chęć doprowadziła do poddania się Bena, jednak później przeprosili ziemianina za swoje zachowanie.

Umiejętności

ESS (270)

Strzelanie lodowym ogniem

Czujący Ostateczny Ziąb może stać się niewidzialny i niematerialny, a także potrafi latać. Posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość, jednak jego największym atutem jest zianie lodowym ogniem, który określany jest "lodem tak zimnym, że aż parzącym".

Czujący Ostateczny Ziąb może strzelać z rąk lodowym ogniem, a lód zamarza szybciej i jest skuteczny oraz wytrzymały.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Czujący Ostateczny Ziąb debiutuje w odcinku "Największe poświęcenie", gdzie wraz z innymi wolnymi ostatecznymi, przekonał Bena do popełnienia samobójstwa, aby wszyscy mogli być wolni. Chłopak został jednak zatrzymany przez Azmutha w ostatniej chwili, natomiast ostateczni zostali uwolnieni i wysłani na planetę, na której mogą żyć w pokoju.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Zobacz też