FANDOM

Czujący Ostateczny Szlamfajer był kosmitą uwięzionym wewnątrz Ultimatrixa używanym jako Ostateczny Szlamfajer.

Wygląd

Czujący Ostateczny Szlamfajer posiada ciało stworzone ze skamieniałego drewna, połączone niebieskimi kulami. Jego głowa jest tego samego koloru. Posiada czerwone oczy.

Osobowość

Czujący Ostateczny Szlamfajer tak jak reszta wolnych ostatecznych był gotów poświęcić niewinnego superbohatera, aby samemu zdobyć wolne życie. Ta chęć doprowadziła do poddania się Bena, jednak później przeprosili ziemianina za swoje zachowanie.

Umiejętności

ESS (301)

Strzelanie ogniem

Czujący Ostateczny Szlamfajer posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość. Na rękach widnieją bomby, które wybuchają po zetknięciu z podłożem. W dłoniach znajdują się otwory, z których może strzelać niebieskim ogniem. Potrafi komunikować się z roślinami i przyczepiać się do podłoża.

Wady

Czujący Ostateczny Szlamfajer jest podatny na ataki elektryczne i elektromagnetyczne. Dodatkowo nie potrafi regenerować się.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Czujący Ostateczny Szlamfajer debiutuje w odcinku "Największe poświęcenie", gdzie wraz z innymi wolnymi ostatecznymi, przekonał Bena do popełnienia samobójstwa, aby wszyscy mogli być wolni. Chłopak został jednak zatrzymany przez Azmutha w ostatniej chwili, natomiast ostateczni zostali uwolnieni i wysłani na planetę, na której mogą żyć w pokoju.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Zobacz też