Ben 10 Wiki
Advertisement

Czujący Ben Tennyson - świadomość Bena Tennysona, która wraz z jego ciałem została przeniesiona do wnętrza Ultimatrixa. Po zniszczeniu swojej podświadomości, prawdziwy Ben został uwolniony z transformatora, tym samym Czujący Ben został usunięty z zegarka.

Wygląd[]

Czujący Ben Tennyson wygląda tak samo jak prawdziwy Ben Tennyson.

Osobowość[]

Początkowo Czujący Ben nie chciał zostać straconym z tego powodu uciekał i bronił się przed Czującymi Ostatecznymi. Kiedy dowiedział się o tym, że przez niego żywe formy ostateczne nie mogą żyć w wolności, wykazał się prawdziwym heroizmem i poświęcił się dla nich.

Umiejętności[]

Mimo, że świadomość Bena została przeniesiona do wnętrza Ultimatrixa jako Czujący Ben, to nadal posiada on Ultimatrix z niewiadomych przyczyn. Tym samym zyskuje on zdolność do przemiany w około 50 odblokowanych cudzoziemców transformatora, jednak prawdopodobnie, jako, że we wnętrzu zegarka Ostateczni zostali oddzieleni od transformatora Tennysona, ten prawdopodobnie nie potrafi przekształcać swoich obcych w formy ostateczne.

Historia[]

Kiedy Czujący Ostateczny Gigantozaur zapanował nad świadomością Tennysona, ta została przeniesiona do Ultimatrixa jako Czujący Ben. Czujący Ben dowiadując się, że Czujący Ostateczni chcą zniszczyć jego podświadomość, zaczyna przed nimi uciekać i finalnie zaczyna z nimi walczyć. Później, Czujący Tennyson dowiadując się, że bez zniszczenia swojej świadomości, Czujący Ostateczni będą uwięzieni w Ultimatrixie na zawsze, postanawia poświęcić swoją świadomość, na rzecz wolności Czujących Ostatecznych. Kiedy Ben poświęca się, wraz z Czującymi Ostatecznymi zostaje uwolniony z Ultimatrixa, a Czujący Ben - usunięty.

Benfallin

Czujący Ben poświęca się dla Ostatecznych.

Występy[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ciekawostki[]

  • Czujący Ben Tennyson prawdopodobnie nie potrafi przekształcać swoich cudzoziemców w formy ostateczne.

Zobacz też[]

Advertisement