FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Czterogantozaur to mutacja DNA Tetramanda i Vaxazaura z Biomnitrixa.

Wygląd

Czterogantozaur posiada posturę ciała Gigantozaura. Ma grubą czerwoną skórę na której rosną małe kolce. Nosi czarne spodnie z zielono-biały pasem. Posiada cztery muskularne ręce, na których znajdują się czarno-zielone rękawiczki bez palców. Ma cztery zielone oczy, bródkę i wąsy. Nosi symbol Biomnitrixa na zielono-czarnym pasie przewieszonym na ukos przez ramię kosmity.

Umiejętności

ATTWN (284)

Super siła Czterogantozaura

Szczególną umiejętnością Czterogantozaur jest jego super siła, dzięki której jest w stanie podnieść przedmioty kilka razy cięższe od ciężaru własnego ciała. Oprócz tego posiada super wytrzymałość, która czyni go niezniszczalnym. Poprzez klaśnięcie czterema rękoma na raz, wytwarza silne fale dźwiękowe ogłuszające i powalające przeciwników. Dodatkową zaletą jest możliwość wykonywania wielkich skoków, umożliwiających przeskakiwanie wielkich obiektów.

Historia

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Czterogantozaur to pierwsza udana fuzja z użyciem próbki DNA Tetramanda dzięki użyciu Biomnitrixa.
  • Czterogantozaur to druga fuzja z użyciem próbki DNA Tetramanda. Pierwszą był Muchoręki.

Zobacz też