Ben 10 Wiki
Advertisement

Crystalsapiens to gatunek, którego jedynym przedstawicielem jest Sugilite[1], zamieszkujący planetę Petropia.

Wygląd[]

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien[]

Crystalsapiensi są stworzeni z fioletowego krzemu, który jest bardzo twardy. Ich dłonie i twarz są zbudowane z różowego kryształu, który widnieje także na plecach w postaci kolców. Mają jedno oko.

Ben 10: Omniverse[]

Crystalsapiensi nie zmienili się znacznie. Widoczniejszą różnicą jest wielkość kolców na plecach, które są dłuższe.

Historia[]

Main.png Osobny artykuł: Sugilite#Historia
Jedynym żyjącym Crystalsapiensem jest Sugilite[1]. Został on stworzony, aby służyć jako strażnik Petropii.

Umiejętności[]

PA1 (152)

Crystalsapiens strzela energią

Crystalsapiensi są bardzo wytrzymali przez swoją twardą powłokę skalną. Mają zdolność absorbowania różnych promieni i przekierowywania ich w ultrafioletową energię, którą można strzelać. Potrafią też dość szybko latać.

W odcinku "Wróg ostateczny: część 2" zostało pokazane, że nie muszą nic absorbować, by strzelać energią.

Wady[]

Crystalsapiensi nie mogą wchłonąć energii, gdy są zbyt słabi, gdy energia jest zbyt potężna, albo gdy energia przepływa przez wodę, gdyż mogą zostać dotkliwie porażeni. Ataki dźwiękowe mogą spowodować potężne uszkodzenia ich ciała.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Ciekawostki[]

  • Crystalsapiensi nie mają własnej planety, jednak istnieje legenda, że ich planetą jest Mor'Otesi, lecz nie jest to prawda.

Zobacz też[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 Dwayne McDuffie stwierdził, że Sugilite jest jedynym żyjącym Crystalsapiensem
Advertisement