Ben 10 Wiki
Advertisement

Corvo to jeden z członków przestępczego gangu Piąchy.

Wygląd[]

Corvo jest nastolatkiem z długimi, czarnymi włosami z pomarańczowym pasemkiem. Nosi czarną koszulkę i ma naszyjnik w kształcie czaszki, a także niebieskie spodnie. Zazwyczaj ma na sobie szary plecak.

Umiejętności[]

Corvo nie posiada nadzwyczajnych zdolności, ale w jego asortymencie znajduje się komunikator, który można zmienić w laserowy pistolet. Zasilany jest on przez Nosdeniana z plecaka. Corvo okazał się być świetnym kierowcą.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

SacudidaPasado (140)

Corvo strzela

Corvo zadebiutował w odcinku "Starzy znajomi", gdzie zanudzeni bohaterowie zauważyli u niego dziwny komunikator. Zaczęli go śledzić, a w zaułku chłopak oddał strzał w ich kierunku. Rozpoczął się krótki pościg, po którym okazało się, że plecak i samochód są zasilane przez Nosdenian. Kosmici ci byli bardzo źli na przestępce. Rook i Ben udali się za cudzoziemcem, a Corvo uciekł. Pojawił się później, gdy wraz z Piąchą przyszli do magazynu, do którego włamali się hydraulicy. Pomimo posiadania mecha zbroi z 12 poziomu, przestępcy zostali aresztowani, a Nosedeenianie wypuszczeni.

W odcinku "Przesyłka specjalna", Corvo zauważył Bena roznoszącego przesyłki w barze. Przestraszony zabrał torbę i uciekł. Następnie pojawił się na aukcji Psyphona, do której dostarczył złą paczkę. Gdy zobaczył zdenerwowanego kosmitę, uciekł.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Corvo oglądał telewizje wraz z przyjaciółmi w swojej siedzibie, kiedy odwiedził ich Rook poszukujący Piąchy. Chłopacy byli zdziwieni, że hydraulik bezkarnie sobie siedzi wśród nich, jednakże zauważyli też zmianę w osobowości i stylu kosmity.

W odcinku "Siłka", Corvo za pomocą maski tożsamości zmienia się w 15-letniego Bena. Wraz z Kablo Mocnym, Liamem i Piąchą dokonują w tej postaci przestępstw. Ich gang od środka zaczyna infiltrować Dzikie Pnącze, jednak po pewnym czasie przestępcy dowiadują się kim jest nowy członek. Pomimo porwania Rooka, bohaterom udaje się pokonać wrogów, którzy zostają aresztowani przez hydraulików.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

Advertisement