FANDOM

Collectimus jest fanem Bena 10, a także kolekcjonerem związanych z nim rzeczy.

Wygląd

Collectimus jest małym zielonym kosmitą, noszącym ciemniejszą zbroję z jaśniejszymi elementami. Na brzuchu widnieje emblemat z literą "U", natomiast na czole zielone kółko. Dodatkowo nosi duże kwadratowe okulary z fioletowymi szkłami i przemieszcza się na dużym złotym fotelu.

Umiejętności

Collectimus za pomocą swojej zbroi jest wstanie tworzyć pola siłowe, jak i generować wiązki laserowe. Dodatkowo jego fotel pozwala mu latać i szybko się przemieszczać. W swoim asortymencie posiada specjalne karty, do których można umieszczać przedmioty i istoty.

Historia

Ben 10: Omniverse

CT (350)

Collectimus z kartami

Collectimus debiutuje w odcinku "Kolekcja", gdzie w odpowiednim momencie zostaje wezwany przez Simiana. Gdy przylatuje, zamyka Ziemię w kolekcjonerski pudełku. Jego celem jest zdobycie Bena do kolekcji, lecz ten ciągle myśli, że Defis jest bohaterem. Gdy Simian upomina się o zarobek, kolekcjonerowi przypomina się, że jest on Gwevinem, po czym łapie go w kartę. Tennyson proponuje swoją koszulkę sprzed pięciu lat, w zamian za planetę. Kosmita zabiera podarunek, oddaje Ziemię i odlatuje.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Collectimus ujawnia, że wie o stworzeniu nowego wszechświata, po tym jak zobaczył nowe logo Mr Smoothy.
  • Collectimus przypomina postacie z Marvela.
    • Z powodu swojego imienia, a także wyglądu przypomina Galactusa.
    • Przemieszcza się na specjalnym fotelu podobnym do MODOK'a.

Zobacz też