FANDOM

Chronosapiensi to gatunek zamieszkujący nieznaną planetę.

Wygląd

Ben 10: Ultimate Alien

Chronosapiensi
640px-Clockwork Gwen Natalie Tennyson
wykonani są z miedzi z czarnymi pasami. Na głowie posiadają wachlarz przypominający klucz do nakręcania. Na brzuchu mają rdzeń  z widocznymi w środku trybami. Podczas ruchu wydają dźwięk podobny do trybików zegara.

Ben 10: Omniverse

Chronosapiensi
BM (341)
znacznie się nie zmienili. Widoczniejszą zmianą jest grubsza postura i mniejsza głowa, a także wachlarz, który ma dziury.

Umiejętności

BM (348)

Kontrola czasu

Chronosapiensi mogą podróżować w czasie, manipulować nim oraz go kontrolować. Potrafią też strzelać promieniem z rąk i z piersi, który może postarzać i przenosić rzeczy, jak i ludzi w czasie. Poprzez obracanie wachlarza na głowie, Chronosapiensi mogą wyświetlić projekcje tego, co się działo w danym miejscu w przeszłości.

Wady

Chronosapiensi są wykonani z miedzi, więc mogą zostać złamani poprzez silne ataki. Po poważnym zranieniu tryby im się wyłączają, co uniemożliwia ruch. Gatunek ten jest bardzo powolny.

Historia

Chronosapiensi byli bardzo spokojnym i uczciwym gatunkiem, jednak w pewnym momencie na ich planecie wybuchła wojna, która zakończyła spokojny żywot jej mieszkańców.

Znani przedstawiciele gatunku

ClockworkUA36

Zobacz też