FANDOM

Chortle jest hydraulikiem z nieznanego gatunku.

Wygląd

Chortle jest małym jasnoniebieskim kosmitą, który kształtem przypomina Ziemskiego ślimaka. Ma dwa długie czułki z cienkimi, czarnymi oczami na ich końcach, a pod nimi można zauważyć krótkie narośle. Nie posiada rąk, ani nóg. Nosi strój hydraulików.

Umiejętności

Chortle nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami, ale będąc hydraulikiem ma dostęp do technologii hydraulików. Oprócz tego przeszedł specjalne szkolenie, które nauczyło go walki wręcz.

Historia

Ben 10: Omniverse

Chortle zadebiutował w odcinku "Gorzej już nie będzie", gdzie wraz z resztą oddziału najmniejszych hydraulików pod dowództwem Rooka, pomogli Benowi pokonać gang Psyphona, który zyskał nowe kompetencje.

W odcinku "Żaby wojny: część 1", Chortle wraz z innymi hydraulikami został zatrzymany przez Incurisan, którzy zaatakowali Ziemię.

W odcinku "Za potęgę mózgu", Chrotle pojawił się w siedzibie hydraulików, kiedy Rook informował ekipę o porwaniu Tennysona.

W odcinku "Końcowe odliczanie", Chortle wraz z oddziałem małych hydraulików pokonał mistrza Kundo, który przejął kontrolę na siedzibie hydraulików.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też