FANDOM

Chimera Sui Generis, znani też jako Vilgaxianie, to rasa kosmitów pochodząca z planety Murray, obecnie Vilgaxii.

Wygląd

Chimera Sui Generis jest humanoidalnym gatunkiem, o zielonym kolorze skóry. U kobiet występują macki wyrastające z głowy, natomiast u mężczyzn wyrastają one z brody. Upodobniają one gatunek ten do ziemskich kałamarnic.

Umiejętności

Chimera Sui Generis posiadają niesamowitą siłę, jak i wytrzymałość, która pozwala wykonywać im skoordynowane ataki, a także przetrwać bez urazów większość ataków.

Chimera Sui Generis posiadają też niezwykłą zwinność, która pomaga im unikać ataki. Gatunek ten ukrywa się w formie przypominającą ludzką. W prawdziwej formie, ukazuje się gigantyczna kałamarnica, która pozwala im oddychać pod wodą, a także bardzo szybko pływać.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • Nazwa gatunku pochodzi od chimery - mitycznej bestii, oraz łacińskiego terminu "sui generis", oznaczającego "we własnym rodzaju".
  • Według Myaxx, Chimera Sui Generis to lądowy gatunek.
  • Jak widać w odcinku "Miasto duchów", wszystkie Chimery Sui Generis mają zielone oczy, podczas gdy Vilgax i Myaxx są jedynymi, którzy mają czerwone.
  • Milleous odnosi się do nich jako Vilgaxianie.