Ben 10 Wiki
Advertisement

Chadzmuth jest Galwanem z planety Galwan Prime, pracującym jako prawnik.

Wygląd[]

Chadzmuth nie różni się od innych Galwanów. Jego oczy są wysunięte na bok. Nosi białą koszulę, czarne spodnie i marynarkę, oraz krawat w zielone paski.

Umiejętności[]

Chadzmuth, tak jak inni Galwanie, ma bardzo rozbudowany intelekt, zwłaszcza w dziedzinie technologii. Może stworzyć wszystko z niczego. Jego inteligencja służy do rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach. Mała wielkość pozwala mu wcisnąć się do małych pomieszczeń. Dodatkowo może wspinać się po ścianach dzięki doskonałej przyczepności. Chadzmuth posiada również ostre zęby, a jego skóra jest śliska, dzięki czemu trudno go złapać. Jednak co prawda potrafi robić to, co każdy Galwan, ale jego umysł jest skupiony głównie na kwestiach prawnych.

Wady[]

Rozmiar Chadzmuth sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w nim jedzenie.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Chadzmuth zadebiutował w retrospekcji w odcinku "Helisa zguby", gdzie żegnał odlatujących Tennysonów, wraz z innymi Galwanami.

W odcinku "Blukic i Driba lecą do strefy 51", Chadzmuth przyglądał się planom Azmutha, które polegały na wysłaniu niebezpiecznej broni na Ziemię.

W odcinku "Kosmos przeciwko Tennysonowi", Chadzmuth pojawił się w siedzibie hydraulików, gdzie zaczął uwalniać przestępców złapanych przez Tennysona. Pierwszym z nich był Piącha, który został uwolniony tylko dlatego, że Ben nie przeczytał jego praw podczas aresztowania. Rook zauważa, że w takim razie Baniaty i Szukacz też muszą być uwolnieni. Słysząc to, Galwan uwalnia trójkę więźniów. Podobnie robi z pozostałymi przestępcami, jednak podczas jednego z aresztowań Tennyson zostaje przeniesiony na kosmiczną rozprawę sądową pod tytułem "Wszechświat kontra Tennyson". Chłopak nie ma pojęcia jak odpowiadać na pytania zadawane przez sędziego, dlatego używa wizytówki Chadzmutha, tym samym wzywając go do sądu. Kosmita przez cały czas próbuje bronić bohatera, dzięki czemu rozprawa kończy się uniewinnieniem herosa.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Imię Chadzmutha zostało zaczerpnięte od Azmutha.

Zobacz też[]

Advertisement