FANDOM

Burmistrz Galwan jest Galwanem z planety Galwan Prime, który był burmistrzem swojej ojczystej planety.

Wygląd

Burmistrz Galwan jest wyższy od przeciętnego Galwana, ale ma bardziej pomarszczoną skórę. Jego usta są białe, a oczy wystają poza głowę i mają zielony kolor. Burmistrz Galwan nosi biało srebrny mundur, który posiada dwie zielone szczotki na ramionach i czarno-biały kapelusz. Na brzuchu widnieje symbol międzygalaktycznego pokoju, uformowany w kształt tarczy, a na lewej piersi są rozwieszone odznaczenia.

Osobowość

Burmistrz Galwan jest surową postacią, która przestrzega zasady i pilnuje by inni też je przestrzegali. Nie pozwala, aby ktoś żartował podczas szkoleń.

Umiejętności

Burmistrz Galwan może wspinać się na każdą powierzchnię, jak i pływać. Jednak najważniejszą jego mocą jest wielka mądrość. Jego śliskie ciało czyni go nieuchwytnym. Nie lubi walczyć, lecz przechytrza wrogów i buduje bronie. Posiada skrzela, przez co umie oddychać pod wodą.

Wady

Rozmiar burmistrza sprawia, że nie nadaje się do walki. Ma też problem ze zwierzętami, ponieważ mogą widzieć w nim jedzenie.

Historia

Wczesne życie

Burmistrz Galwan zadebiutował w odcinku "Blukic i Driba lecą do strefy 51" w retrospekcji. Trenował w akademii hydraulików, na Galwanie Prime nowy szereg Galwanów, w którym znajdował się Blukic, Driba i Luhley.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Burmistrz Galwan przypomina małego ziemskiego rekina.

Zobacz też