Ben 10 Wiki
Advertisement

Biomnitrix to urządzenie stworzone i używane przez Bena 10,000 w alternatywnej przyszłości.

Wygląd[]

Biomnitrix przypomina Omnitrix Bena 10,000 z oryginalnej serii. Różni go to, że jest na dwóch rękach, a nie na jednej. Biomnitrix jest zielony z czarno-zielonym rdzeniem dotykowym, który jest ułożony w poziomie na rękach użytkownika.

Opis[]

Sigmotrix daje możliwość zmiany swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, użytkownik dostaje jego wygląd, moce, umiejętności, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Potężną funkcją Biomnitrixa jest łączenie ze sobą dwóch próbek DNA różnych cudzoziemców, tym samym tworząc fuzje. Zegarek jest sterowany głosem, poprzez wypowiedzenie nazwy cudzoziemca, krótko przed transformacją, po czym urządzenie samodzielnie wybiera fuzję próbek.

Znani kosmici[]

Ciekawostki[]

  • Biomnitrix różni się od innych zmienników DNA nie tylko wyglądem, ale i funkcjami. Posiada on funkcje fuzyjne, dzięki którym może łączyć swoje DNA.
  • Jest na razie drugim znanym Omnitrixo-Podobnym sprzętem, który posiada funkcje fuzyjne. Pierwszym był Prototyp Omnitrixa (przed kalibracją) bez szkiełka.

Zobacz też[]

Advertisement