FANDOM

Wybierz kartę!

—Bezel, "W torbie Czarodziejki"

Bezel jest najpotężniejszym magiem, który stworzył amulety Bezelu.

Wygląd

Bezel jest starszym, garbatym mężczyzną z niewieloma białymi włosami i brodą. Nosi okulary, czerwoną koszulę z kołnierzykiem, a na niej jasnobrązowe ogrodniczki. W prawej ręce często trzyma grabie.

Nosząc strój maga, Bazel ma na głowie długi, czerwony i zaostrzony kapelusz, a także tego samego koloru szatę. Ma brązowe buty i kilka torebek w pasie. Na szyi można zauważyć jeden z amuletów Bezelu.

Osobowość

Pomimo tego, że Bezel jest znany jako największy mag wszechczasów, nienawidzi prawdziwej magii, ponieważ nie ma w niej żadnych zasad. Przez to woli posługiwać się fałszywymi sztuczkami, gdyż posiadają zasady. On jest w stanie spełnić żądanie innych osób potrzebujących pomocy, jednakże robi to dopiero wtedy, gdy ktoś wyrazi szczerą chęć lub zacznie się bać. Sprawia to, że Bezel wydaje się być lekko ekscentrycznym człowiekiem.

Umiejętności

Bezel będąc największym magiem we wszechświecie, potrafi posługiwać się magią w stopniu bardzo zaawansowanym. Dzięki niej może tworzyć tarcze, teleportować się, atakować, a także bronić się. Pomimo tego posługuje się on magicznymi sztuczkami, które są według niego lepsze i ukrywają prawdziwą tożsamość.

Historia

Ben 10: Omniverse

Bezel zadebiutował w odcinku "W torbie Czarodziejki", gdzie obserwował drużynę Bena, która rozwiązywała zagadkę zniknięcia Gwen. Przez cały czas żartował sobie z bohaterów, prosząc, by wyciągnęli kartę z talii. Po pewnym czasie i ataku Czarodziejki, Bezel przyznał się, że jest magikiem i pomógł herosom. Został zmieniony przez Hope w kamienny, magiczny totem, jednakże tym samym pomógł hydraulikom. Po tym jak Gwen, Hex, Adwaita i Darkstar zostali uwolnieni, a Czerodziejka pokonana, Bezel oddalił się niezauważony.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Bazel posiada częściowo osobowość Matta Youngberg'a, który nienawidzi, gdy superbohaterowie posługują się magią. Dlatego też myśli on podobnie, że sztuczki magiczne są lepsze, a prawdziwa magia jest wielkim oszustwem.
  • Głos Bezela jest odniesieniem do słynnego Amerykańskiego aktora Charlesa Nelsona Reilly'ego.

Zobacz też