FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Benzarro to alternatywny odpowiednik Bena z nieznanej linii czasu.

Wygląd

Benzarro jest zgarbioną postacią z bladą i brudną skórą, przez co przypomina zombie. Chodzi boso i nosi długie, podarte fioletowe spodnie, fioletowy kaftan z czarnymi pasami z numerem "10" na klatce piersiowej. Jego szyja jest bardzo długa, a zarazem chuda. Na głowie widnieje kilka kępek włosów, a jego oczy i usta są zniekształcone. Nosi Omnitrix poniżej łokcia lewej ręki.

Osobowość

Benzarro zachowuje się bardzo prymitywnie, a zamiast spójnego tworzenia zdań, wykrzykuje dwa zdania: "to tylko zabawa" i "Benzarro miażdżyć". Uderza też własną głową w zegarek, aby się przekształcić w cudzoziemca.

Umiejętności

Benzarro jest posiadaczem Omnitrixa - urządzenia, które pozwala na zmianę swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Używając zegarka, chłopak może zmieniać się w kosmitów takich jak: Frankenszał czy Snare-oh. Stając się kosmitą, Ben dostaje jego wygląd, głos, wszystkie jego wyjątkowe umiejętności i kompetencje, ale także słabe strony. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA. Oprócz tego, Tennyson wykazał się niezwykłym refleksem, a także umiejętnością walki wręcz.

Wady

Ben ma alergie na orzeszki ziemne i boi się pawi. Dodatkowo największym lękiem Tennysona jest strach przed klaunami. Często działa lekkomyślnie i uruchamia irracjonalne impulsy, które wprowadzają go w błąd.

Historia

Ben 10: Omniverse

Benzarro debiutuje w odcinku "I nie było żadnego", gdzie wraz z innymi złymi wersjami Tennysona gonił przez miasto dobrego Bena. Chłopaka uratował oryginalny Ben i profesor Paradox, jednak gonitwa przeniosła się do Los Soledad. Tam walczył z dobrymi wersjami Tennysona jako Frankenszał. Nagle nad opuszczonym miastem zaczął rozprzestrzeniać się czerwony promień, który usunął z czasoprzestrzeni wszystkie wersje Bena, oprócz dobrej wersji.

W odcinku "I pojawił się Ben", Benzarro pojawia się tuż po tym, jak Mechaniczny przywrócił do życia w czasoprzestrzeni wszystkie wersje Tennysona. Chłopak ponownie zaczął walczyć, jednak dobry Ben używając kompetencji kosmity odsyła go z powrotem do swojego wszechświata.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Wszyscy cudzoziemcy Benzarro są nieumarli, więc gdy zmieni się on na przykład w Dzikopyska, będzie wyglądał jak zombie Wulpimancer.[1]
    • Jego transformacje z układu Anurskiego nie przejdą takiej transformacji, gdyż są już nie umarłymi i mają ich wygląd.

Przypisy

Zobacz też