FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Benjamin Franklin jest jednym z założycieli Stanów Zjednoczonych.

Wygląd

Benjamin jest starszym mężczyzną z długimi, brązowymi włosami. Nosi białą koszulę, żółtą kamizelkę, a także niebieską marynarkę. Spodnie są jasnobrązowe, a buty czarne Na głowie można zauważyć okulary. Benjamin nosi Omnitrix na prawej ręce, na rękawie.

Umiejętności

Benjamin Franklin posiada Omnitrix, który pozwala mu na zmianę swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, dostaje jego wygląd, uprawnienia, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Używani kosmici

Historia

Inne show

Benjamin Franklin, wykonując swój słynny eksperyment z latawcem, zostaje uderzony przez piorun i jakimś cudem dostaje Omnitrix. Naciska symbol, zmieniając się w Czterorękiego. Później uświadamia sobie, że podpis Johna Hanoca na Deklaracji Niepodległości nie jest potrzebny, więc spala dokument za pomocą Szlamfajera. Następnie jako Jetray znajduje Georga Washingtone i jego ludzi płynących w łódce, podnosi ją i nieumyślnie wyrzuca kilku z nich. Przez przypadek transformuje się w NRGa i dowiaduje się, że nie może latać.

Benjamin Franklin pyta się Generała armii brytyjskiej, kto podejmie się walki i aby się poddali. On odmawia, więc na pole wchodzi Gigantozaur i pokonuje ich. Następnie psuje Big Bena w Londynie. W końcu idzie do swojego dawnego nauczyciela Tyrana. Okazuje się, że jest on dobrym człowiekiem, i przeprasza go za wszystkie złe rzeczy, które mu robił. Franklin, nie akceptując przeprosin i niszczy jego dom.

Występy

Inne show

Zobacz też