Ben 10 Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest niekanoniczny
Treści opisane w tym artykule nie odnoszą się do kanonu uniwersum "Ben 10".
Oppose

Benjamin Franklin jest jednym z założycieli Stanów Zjednoczonych.

W przeciwieństwie do swojego głównego odpowiednika, zdobył przez przypadek Omnitrix, gdy wykonywał swój eksperyment z latawcem i został uderzonym przez piorun.

Wygląd[]

Benjamin jest starszym mężczyzną z długimi, brązowymi włosami. Nosi białą koszulę, żółtą kamizelkę, a także niebieską marynarkę. Spodnie są jasnobrązowe, a buty czarne Na głowie można zauważyć okulary. Benjamin nosi Omnitrix na prawej ręce, na rękawie.

Umiejętności[]

Benjamin Franklin posiada Omnitrix, który pozwala mu na zmianę swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, dostaje jego wygląd, uprawnienia, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Używani kosmici[]

Historia[]

Ben 10: Franklin[]

Benjamin Franklin, wykonując swój słynny eksperyment z latawcem, zostaje uderzony przez piorun i jakimś cudem dostaje Omnitrix. Naciska symbol, zmieniając się w Czterorękiego. Później uświadamia sobie, że podpis Johna Hanoca na Deklaracji Niepodległości nie jest potrzebny, więc spala dokument za pomocą Szlamfajera. Następnie jako Jetray znajduje Georga Washingtone i jego ludzi płynących w łódce, podnosi ją i nieumyślnie wyrzuca kilku z nich. Przez przypadek transformuje się w NRGa i dowiaduje się, że nie może latać.

Benjamin Franklin pyta się Generała armii brytyjskiej, kto podejmie się walki i aby się poddali. On odmawia, więc na pole wchodzi Gigantozaur i pokonuje ich. Następnie psuje Big Bena w Londynie. W końcu idzie do swojego dawnego nauczyciela Tyrana. Okazuje się, że jest on dobrym człowiekiem, i przeprasza go za wszystkie złe rzeczy, które mu robił. Franklin, nie akceptując przeprosin i niszczy jego dom.

Występy[]

Ciekawostki[]

  • Benjamin Franklin z głównej osi czasu, jest hydraulikiem.
  • Jest to jedyna alternatywna wersja Bena Tennysona, która nosi okulary.
    • Jako jedyna alternatywna wersja, nosi Omnitrix na prawej ręce.

Zobacz też[]

Advertisement