Ben 10 Wiki
Advertisement

Ben Tennyson- Alternatywny odpowiednik Bena Tennysona z głównej linii czasu, który zadebiutował w "Obcy X w natarciu"

Wygląd[]

Ben wygląda tak samo jak jego główny odpowiednik w "Omniverse", ale nosi bluzę, którą główny odpowiednik, rzadko miał na sobie w serialu, a jego spodnie nie mają charakterystycznych kieszeni na zatrzask.

Ben czasami zakłada kaptur.

W Minecraftcie Ben wygląda tak samo, lecz jest w Minecraftowym stylu graficznym.

Występy[]

Ben 10 (Reboot)[]

Osobowość[]

Ben ma taką samą osobowość, co jego główny 16 letni odpowiednik w serialu Ben 10: Omniverse.

Umiejętności[]

Ben jest posiadaczem Omnitrixa- urządzenia zmieniającego go w ponad 70 (prawdopodobnie) kosmitów.

Wady[]

Gdy jego Omnitrix jest w trybie ładowania (lub gdy go nie posiada), Ben jest całkowicie bezbronny.

Historia[]

Ciekawostki[]

  • Ten Ben zakłada kaptur, jednak jego główny odpowiednik, gdy miał taką samą bluzę nigdy nie zakładał kaptura.
  • Jego Omnitrix dziwnie się aktywuje, wysuwa płytę czołową zamiast rdzenia, przypomina to błąd animacji.
  • Powodem, dla którego Ben używał tylko Bloxxa przez cały odcinek Obcy X w natarciu są koszty tworzenia nowych postaci.
  • Rozmiar opaski jego Omnitrixa nie pasuje do nadgarstka Bena, mimo że praktycznie w całej sadze była mowa o tym, że Omnitrix dostosowuje swoje preferencje (w tym rozmiar) do użytkownika. Być może jest to błąd lub dowód na to że Ben z wymiaru "Omniverse" to inna postać, niż Ben z oryginalnej sagi.
Advertisement