Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Ben Tennyson to Ben Tennyson z alternatywnego wymiaru.

Wygląd[]

Ben przypomina swojego głównego odpowiednika, gdy miał 15 lat, jednak wydaje się być masywniejszy, niższy od niego, a także mieć mniejszy nos i lepiej zbudowany podbródek. Ben nie ma także ulizanych włosów na żel, które posiadał jego główny odpowiednik, gdy ten miał 15 lat. Na lewym nadgarstku nosi Omnitrix.

W Minecraftcie Ben wygląda tak samo, lecz jest wykonany w stylu graficznym, charakterystycznym dla tej gry.

Osobowość[]

Ben wydaje się być znacznie bardziej odpowiedzialny od swoich alternatywnych odpowiedników w „Obcy X w natarciu”. Jako jedyny od momentu przebycia do wymiaru Rebootu, zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i zagrożenia jakim jest Obcy X. Podczas próby unieszkodliwienia stwora w parku rozrywki, chłopak wykazuje się sprytnością, przebiegłością i podstawowym doświadczeniem w walce. Bohater pokazuje wtedy swoją umiejętność przemyślanego planowania przebiegu swoich następnych poczynań i zwraca uwagę na swoje umiejętności przywódcze. Nie stroni także od swoich charakterystycznych żartów i docinek podczas walki z wrogiem. Mimo tymczasowej porażki w walce z kolekcjonerem Omnitrixów, stara się nie tracić pozytywnego nastawienia, wierząc, że wspólnymi siłami uda się go pokonać. Jest to bardzo przydatna cecha, którą główny odpowiednik rzadko kiedy ukazywał w seriach. Ben ma problem z dochowywaniem sekretów, co pokazuje moment, kiedy to Gwen z alternatywnej rzeczywistości zaczyna wypytywać się chłopaka o przebieg możliwej przyszłości. Początkowo Ben zdając sobie sprawę z konsekwencji czasu postanawia nie mówić nic swojej młodszej kuzynce z innego wymiaru, ale pod wpływem ekscytacji i chęcią popisu przed 10-letnim dziewczynką, w jednej chwili wyjawia wszystkie podstawowe informacje, które zaszły w jego wymiarze.

Historia[]

Po konfrontacji rodziny i Maxymiliana z Obcym X, Tennyson w nieznany sposób otwiera portal do wymiaru Rebootu i wychodzi z niego pod postacią Chromatona. Ben jest zaskoczony pojawieniem się alternatywnego Diamentogłowego w jego wymiarze, jednak Ben wyjaśnia, że nie jest Diamentogłowym. Maxymilian prosi, aby kosmita nie wtrącał się w nieswoje sprawy. Ben zdziwiony, że w tym wymiarze nikt nigdy nie widział crystalsapieńskiej formy Bena, odmienia się objawiając swój prawdziwy wygląd.

Ben wyjaśnia czemu przybył do tego wymiaru i w jaki sposób dowiedział się o Niebiańskiej Istocie terroryzującej inne wymiary. W tym czasie opowiada trochę także o swoim wymiarze i teraźniejszości jaka w nim zaszła do momentu kiedy przybył do tej rzeczywistości. Ben początkowo postanawia złapać sam interwymiarowego przestępcę, ale Maxymilian uświadamia mu, że nie powinien tego robić w pojedynkę, podkreślając, że przez kreaturę stracił Bena ze swojego wymiaru. Maxymilian świadom, że Obcy X niedługo przybędzie, także po Omnitrix nastoletniego Benjamina, pożycza urządzenie do podróżowania międzywymiarowego od 15-letniego chłopaka, aby zachęcić innych Benów z innych rzeczywistości do pomocy w schwytaniu stwora. Tymczasem młodszy odpowiednik obmyśla plan unieszkodliwienia łowcy...

Ekran przenosi widza do Adrenalandu - aquaparku w wymiarze 10-letniego Bena. Ben jest trochę zdziwiony faktem, że Ben właśnie w tym miejscu chce złapać Obcego X. Chłopak uzasadnia to stwierdzeniem, że to najlepsze miejsce na świecie. Ben ujawnia, że w jego wymiarze takie miejsce nie istnieje co doprowadza młodego Tennysona do opinii, że to bardzo dziwny wymiar. Ben ponownie zamienia się w Chromatona i wraz z rodziną przygotowuje pułapki na Istotę. Nastolatek już w normalnej postaci rozwodzi się nad tym, że fakt samego widzenia swojego alternatywnego odpowiednika i rozmawiania z nim jest bardzo dziwny. Ben zgadza się ze swoim alternatywnym odpowiednikiem, a rodzina podsłuchując ich rozmowę podchodzi do nich i zaczyna zadawać nastoletniemu Benowi pytania. Gwen się pyta jak potoczyły się wydarzenia w alternatywnej przyszłości w przypadku jej alternatywnej odpowiedniczki. Ben początkowo nie jest pewien czy powinien wydawać wydarzenia z przyszłości tak bez żadnych konsekwencji, ale nie mogąc "utrzymać języka za zębami" szybko wyjawia wszystkie podstawowe informacje o alternatywnej odpowiedniczce Gwen. Gwen na wiadomość, że w tym wymiarze jest w związku z Kevinem postanawia, że nie chce wiedzieć już o tym wymiarze nic więcej, a Ben powtarza, że świat swojego alternatywnego odpowiednika jest mega dziwny. 15-letni Ben uświadamia jednak rodzinę, że nieważne z jakiego pochodzą wymiaru są jedną i wspólną rodziną. Ben mówi, że kiedy odzyska zegarek, wtedy będzie w stanie to sobie uświadomić.

Obcy X przybywa na miejsce za pomocą portalu. Nastoletni Ben siedząc na napisie "Adrenaland" kpi sobie z kosmity. Szybko zamienia się w Ziąba i ucieka, zmuszając międzywymiarowego przybysza do gonitwy. Obcy X teleportuje się za Ziąba, a Ben przestraszony wzywa rodzinę na pomoc. Rodzina uruchamia jedną z pułapek, która sprowadza wszystkie stoiska z watą cukrową do punktu, w którym lewituje Obcy X.

Wkrótce !

Zobacz też[]

Advertisement