Ben 10 Wiki
Advertisement

Ben Tennyson- to alternatywny odpowiednik Bena Tennysona, z nieznanego do tej pory wymiaru (nazywanego także wymiarem Maxymiliana Tennysona).

Został zabity przez Obcego X w swoim wymiarze.

Wygląd[]

Ben wygląda tak samo jak swój odpowiednik z wymiaru Omniverse, jednak nie ma on na sobie biało-zielonej bluzy z kapturem. Zamiast tego, ma na siebie nałożony T-shirt z identycznym nadrukiem jaki posiada 16-letni Ben Tennyson z głównej osi czasu po pokonaniu Wroga Ostatecznego. Jego Omnitrix, także wydaje się być bardziej ubogi w szczegóły, niż Omnitrix i Omnitrix. Omnitrix tego Bena ma też odwrotny dobór kolorów (np. zamiast białej obudowy jest zielona i na odwrót) i inny sposób działania, niż dwa urządzenia wspomniane w poprzednim zdaniu.

Gdy miał 10 lat wyglądał identycznie jak Ben z alternatywnej rzeczywistości.

Historia[]

Przed wydarzeniami z odcinka Obcy X w natarciu[]

Zły Ben 10.000 przybywa do Nieznanego wymiaru, aby odebrać Omnitrix Benowi. Ten, jednak jest niemal pewien, że go pokona, jednocześnie udając mu się obronić urządzenie przed złoczyńcą. Kiedy Benjamin biegnie do Złego Bena (jako Obcego X), Maxymilian Tennyson przebywający wówczas w otoczeniu całego wydarzenia mówi swojemu wnukowi, że Niebiańskie Istoty to niebezpieczne stworzenia i radzi mu, aby był ostrożny. Ben ignorując rady Dziadka mówi, że uratował całą ludzkość miliony razy, a nawet walczył już z Niebiańską Istotą i nie zajmie mu to więcej niż 5 minut. Wnuk nakazuje Maxymilianowi, aby ten się ukrył w bezpiecznym miejscu. Ben poza ekranem, zamienia się w Czterorękiego. Następnie około 5 minut później Dziadek Bena wychodzi z kryjówki. Zły Ben w postaci Niebiańskiej Istoty rzuca Czterorękiego na gruzy po jakimś najprawdopodobniej niewielkim wieżowcu. Ben w postaci kosmity wstaje, skacze wzwyż i akrobatycznie odbija się od zniszczonej ściany, jednocześnie chcąc w locie uderzyć Złego Obcego X. Ten jednak bez najmniejszego wysiłku chwyta Omnitrix Czterorękiego i odmienia go z powrotem w Bena. Niebiańska Istota wchłania w siebie urządzenie. Rdzeń Omnitrixa pojawia się na ramieniu Złego Obcego X. Następnie Zły Ben 10.000 pod postacią Obcego X wysuwa dłoń w stronę Bena. Nie wiadomo co dalej stało się z bohaterem, ale sądząc po krzyku i wyrazu twarzy Maxymiliana, a także po Dźwiękach w tle i coraz słabszych jękach Bena, Zły Obcy X najprawdopodobniej wyssał całą energię życiową z Tennysona. Benjamin Tennyson umiera na miejscu, a Zły Ben 10.000 otwiera portal międzywymiarowy i przenosi się do innego wymiaru (najprawdopodobniej do wymiaru wakacji bez Gwen). Zrozpaczony Maxymilian Tennyson przysięga sobie, że nie pozwoli na to, aby to samo czekało odpowiedników jego wnuka z innych wymiarów.

Ciekawostki[]

  • Duncan poprzez tą scenę chciał najprawdopodobniej pokazać jakby wyglądał przyszły Ben Tennyson z alternatywnej rzeczywistości.
    • Jest to bardziej prawdopodobne, bo w napisach końcowych jest podpisany jako ,,Future Ben" (ang. Ben z przyszłości).

Zobacz też[]

Galeria[]

Advertisement