FANDOM

Ben 10 na ratunek to gra online oparta na odcinku "Pościg", dostępna na polskiej stronie Cartoon Network.

Opis gry

Gra Ben 10 na ratunek' to gra oparta na odcinku "Pościg", w którym Tetrax próbuje odebrać Omnitrix Benowi, posuwając się tym samym do porwania Gwen. Chłopak musi uratować kuzynkę, zachować zegarek i pokonań niebezpiecznego Hoveboard'a, a także wielu innych, groźnych przeciwników!

Sterowanie

  • , , , - poruszanie się
  • SPACJA - skok
  • Z - atak

Postacie

Grywalne postacie

Kosmici

Niegrywalne postacie

Wrogowie

Poziomy

Poziom #1

Drużyna jedzie Gruchotem przez autostradę, kiedy nagle Tetrax porywa Gwen. Max wiedząc, że nie dogoni jej samochodem, każe wnukowi zmienić się w Szybciora i odebrać porywaczowi kuzynkę. Młody bohater omija wiele przeszkód, w tym samochody, a także drony. Po pewnym czasie, Tetrax pojawia się i próbuje utrudnić pościg. Chłopak jednak się nie poddaje i zauważa jak wróg wnosi Gwen na Młot Chimeriański na pustyni.

Poziom #2

Ben Tennyson zmienia się w Szarą Materię i wchodzi na Młot Chimeriański do pomieszczenia z mechanizmami. Tam musi poprzestawiać specjalne żarówki, tworząc zwarcie, które otwiera dalsze drzwi. Po wielu zmaganiach, bohater wychodzi z pokoju z mechanizmami i odnajduje Gwen. Zauważa, że pomieszczenie wypełnia lawa, której robi się coraz więcej.

Poziom #3

Ben Tennyson zmienia się w Dzikopyska, aby uratować Gwen. Dziewczyna wskakuje na grzbiet kosmity, który zaczyna wspinać się po ścianach i platformach, aby uniknąć kontaktu z magmą. Dodatkowo Tetrax atakuje bohatera, jednak po długiej ucieczce, Tennysonowie wyskakują z budynku.

Poziom #4

Tetrax atakuje Tennysonów w Gruchocie, co zmusza Bena do zmiany w Diamentogłowego i walki z przeciwnikiem. Stojąc na samochodzie, chłopak strzela we wroga, który po pewnym czasie wyciąga broń i granaty. Pomimo potężnego sprzętu, Hoverboard zostaje pokonany. Tłumaczy, że jego zadaniem było odebranie Omnitrixa, jednak gdy zobaczył, że jest w dobrych rękach, zrezygnował z misji. Nakazał bohaterowi chronić zegarka za wszelką cenę.

Ciekawostki

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ben 10 na ratunek