Ben 10 Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest niekanoniczny
Treści opisane w tym artykule nie odnoszą się do kanonu uniwersum "Ben 10".
Oppose

Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction to gra wideo dostępna na platformy PS3, PS2, DS i Xbox 360 oraz na PSP.

Opis[]

To już czwarta część popularnej gry na podstawie serialu animowanego Ben 10. Tym razem produkcja opiera się na nowej serii tej kreskówki pod nazwą Ben 10: Ultimate Alien.

Główny bohater Ben, po raz kolejny już ratuje ludzkość przed wyginięciem. Rozwiązuje także tajemnicę burzy.

Bronią chłopaka jest urządzenie zwane Omnitrix , czyli zegarek pozwalający w dowolnym momencie przybrać postać różnych kosmitów. Postać przeobraża się w aż szesnaście różnych kreatur z kosmosu. W B10:UA - CD zaprezentowane zostało urządzenie Ultimatrix - jeszcze potężniejsza wersja wspomnianego zegarka.

Na każdym poziomie są unikatowe utrudnienia, przez, które może przejść określony kosmita, dlatego by ukończyć poziom musisz używać 3 specjalnie wybranych do tego  kosmitów ,wybiera się 1 dodatkowego kosmitę w którego można się zmieniać, na poziomie można mieć 4 kosmitów ale w każdej chwili można zmienić 1 z nich.

Postacie[]

Grywalne postacie[]

Kosmici z ultimatrixa[]

Niegrywalne postacie[]

Wrogowie[]

Ciekawostki[]

  • W tej grze po raz pierwszy zostaje pokazana olbrzymia siła promienia To'kustara , widzimy jak jeden strzał niszczy planetę gabarytów Plutona.

Zobacz też[]

Advertisement