FANDOM

Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction to gra wideo dostępna na platformy PS3, PS2, DS i Xbox 360 oraz na PSP.

Opis

To już czwarta część popularnej gry na podstawie serialu animowanego Ben 10. Tym razem produkcja opiera się na nowej serii tej kreskówki pod nazwą Ben 10: Ultimate Alien.

Główny bohater Ben, po raz kolejny już ratuje ludzkość przed wyginięciem. Rozwiązuje także tajemnicę burzy.

Bronią chłopaka jest urządzenie zwane Omnitrix , czyli zegarek pozwalający w dowolnym momencie przybrać postać różnych kosmitów. Postać przeobraża się w aż szesnaście różnych kreatur z kosmosu. W B10:UA - CD zaprezentowane zostało urządzenie Ultimatrix - jeszcze potężniejsza wersja wspomnianego zegarka.

Na każdym poziomie są unikatowe utrudnienia, przez, które może przejść określony kosmita, dlatego by ukończyć poziom musisz używać 3 specjalnie wybranych do tego  kosmitów ,wybiera się 1 dodatkowego kosmitę w którego można się zmieniać, na poziomie można mieć 4 kosmitów ale w każdej chwili można zmienić 1 z nich.

Postacie

Grywalne postacie

Kosmici z ultimatrixa

Niegrywalne postacie

Wrogowie

Ciekawostki

  • W tej grze po raz pierwszy zostaje pokazana olbrzymia siła promienia To'kustara , widzimy jak jeden strzał niszczy planetę gabarytów Plutona.

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction