Ben 10 Wiki
Advertisement

Ben 10 Slammers to gra karciana dostępna na iPhona i iPada.

Opis gry[]

Firma Zapaśnicy Sumo wydała nową grę karcianą pod nazwą Ben 10 Slammers. Graj Benem Tennysonem w trybie opowiadania i walcz z 24 różnymi przeciwnikami, z których każdy dysponuje wyjątkową talią kart oraz strategią. Walcz z sprzymierzeńcami i wrogami zarówno w postaci ludzi, jak i obcych, i zdobądź tytuł galaktycznego mistrza.

Walcz ze swoimi znajomymi w trybie wielu graczy, aby przekonać się, kto jest najlepszy w grze Ben 10 Slammers. Wybierz swój zespół, zaplanuj strategię i zniszcz konkurencję! Odblokuj swoich ulubionych obcych z serialu, takich jak Bloxx, Feedback, Inferno, Megaszpon, Rochatynik, Czteroręki!

Skorzystaj z różnych kart wspomagających, aby zdobyć dodatkowe umiejętności ataku i leczenia oraz inne moce i premię. Każdy obcy w Twojej kolekcji ma mocne i słabe strony oraz umiejętności, dzięki którym może przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Trenuj swoich obcych, aby stawali się silniejsi i nabywali nowe umiejętności. Dodawaj nowe karty wspomagające i zmaksymalizuj ich destrukcyjny potencjał.

Postacie[]

Kosmici[]

Drapieżniki[]

Ciekawostki[]

  • Wraz z rozwojem gry autorzy będą dodawać coraz więcej postaci, znanych jako "zapaśnicy". Można spodziewać się większej liczby bohaterów i czarnych charakterów, z których każdy posiada własne moce i karty wspomagające.

Zobacz też[]

Advertisement