Ben 10 Omniverse: Rise of Heroes to pierwsza gra MMORPG z serii "Ben 10", która została wydana 19 marca 2010 roku. Wersja 2.0 pojawiła się 27 stycznia 2011 roku, która udostępniła wszystkie części ciała, bronie i umiejętności. Twórcy zawiesili projekt 19 grudnia 2011 roku.

Opis gry

Ben10 omniverse end 20111219

Okładka z zamknięcia gry

Lato skończyło się bardzo szybko. Ben wraca do szkoły, jednak okazuje się, że zegarek stał się niebezpieczny. Omnitrix zaczyna wydawać dźwięki i świecić, aż w końcu wysyła wielki promień energii, który zmienia całe Bellwood w wielkiego, kosmicznego potwora.

Sterowanie

  • , ,  - poruszanie się
  • SPACJA - atak
  • MYSZKA - interakcja

Postacie

Każdy użytkownik może stworzyć wymarzoną postać, która będzie się składała z najróżniejszych części. Aby je zdobyć potrzebne są punkty doświadczenia (XP), które można pozyskać poprzez niszczenie przeciwników. Unikatowe elementy można uzyskać tylko poprzez połączenie z Facebookiem.

Ciekawostki

  • Według oficjalnej strony gry na Facebooku, ta sama ekipa, która stworzyła "Ben 10 Omniverse: Rise of Heroes", mieli wykonać sequel oparty na tej części. Miał on mieć swoją premierę w 2012 roku, jednak nigdy więcej nie uzyskano informacji o kontynuacji.

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.