Ben 10 Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest niekanoniczny
Treści opisane w tym artykule nie odnoszą się do kanonu uniwersum "Ben 10".
Oppose

Ben 10: Franklin to parodia "Bena 10", którego twórcą jest MAD.

Fabuła[]

Benjamin Franklin, wykonując swój słynny eksperyment z latawcem, zostaje uderzony przez piorun i jakimś cudem dostaje Omnitrix. Naciska symbol, zmieniając się w Czterorękiego. Później ma podpisać Deklarację Niepodległości, gdzie uświadamia sobie, że podpis Johna Hanoca jest nie potrzebny, więc spala dokument używając Szlamfajera i pyta się, czy mają kopie. Później Franklin jako Jetray znajduje Georga Washingtone i jego ludzi płynących łodzią w rzece. Podnosi ją i wyrzuca niektórych z niej. Nieumyślnie zmienia się w NRG i dowiaduje się, że nie może latać.

Ben_10_Franklin

Ben 10 Franklin

Ben 10: Franklin po francusku

Benjamin Franklin pyta się Generala armii brytyjskiej, kto podejmie się walki i aby się poddali. On odmawia, więc na pole wchodzi Gigantozaur i pokonuje ich. Następnie psuje Big Bena w londynie. W końcu idzie do swojego dawnego nauczyciela Tyrana (dalej jako Gigantozaur). Okazuje się, że jest on dobrym człowiekiem, i przeprasza go za wszystkie złe rzeczy, które mu robił. Franklin, nie akceptując przeprosin, stworzy wielki skok i niszczy jego dom.

Postacie[]

  • Benjamin Franklin
  • John Hanoc
  • Generał armii brytyjskiej
  • Nauczyciel tyran
  • George Waszyngton

Kosmici[]

Galeria[]

Advertisement