FANDOM

Baron Autostrada jest liderem grupy piratów drogowych zwanych pogromcami szos.

Wygląd

Baron jest starszym, otyłym mężczyzną. Jego włosy, wąsy i kozia bródka mają pomarańczowy kolor. Nosi czarne okulary i zielono-białą czapkę z daszkiem. Jego spodnie są zielone, bluzka biała, a kamizelka, tak jak rękawice – czarne.

Osobowość

Baron jest agresywnym kierowcą, żyjącym z kradzieży i ciągłego ryzyka. Nie liczy się dla niego nic, oprócz zysku i jest gotowy poświęcić współpracowników, aby wypełnić swoje cele.

Umiejętności

Baron potrafi kontrolować każdy pojazd, a także zna każde jego tajemnice. Tak jak Kevin, mężczyzna jest znakomitym kierowcą, który sprawdza się w każdych warunkach.

Historia

Ben 10

Baron zadebiutował w odcinku "Pojedynek na szosie", gdzie wraz z innymi pogromcami szos myszkowali na pustynnych drogach i kradli samochody, które następnie demontowali, a części sprzedawali na czarnym rynku. Jednym z łupów przestępców stał się Gruchot dziadka Maxa, który został odpowiednio przez nich zmodyfikowany, aby zniszczyć nowo otwartą autostradę, która może spowodować, że utracą swoją pracę. Ostatecznie drużyna Bena użyła usterki w pojeździe, aby go odzyskać i złapać bandytów, którzy następnie zostali aresztowani.

Występy

Ben 10

Ciekawostki

  • Oryginalne imię Barona Autostrady – Baron Highway wymawia się jak "barren highway", czyli "jałowa autostrada".

Zobacz też