FANDOM

Poprzedni odcinek
Powrót Wiecznych Rycerzy
Położenie odcinka Następny odcinek
Otto

Błoto nie woda to trzydziesty piąty odcinek z serii "Ben 10: Omniverse". Jego premiera w Polsce odbyła się 18 grudnia 2013 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

LMDA (4)

Pościg za przestępcami

Ben i Patelliday gonią Liama, Tępągłowe i Henryka Kwarto w Podmieście. Hydraulicy zauważają, że jak na złodziei mają dość mocną broń. Tennyson zmienia się w Szybciora i pokonuje dwóch przestępców. Patelliday przyjeżdża na miejsce Ben-Wiatrem i ogłusza Sweet'a. Chłopak odmienia się i zabiera Tępejgłowie pukawkę. Okazuje się, że należy ona do hydraulików. Po chwili Liam niespostrzeżenie ucieka.
LMDA (109)

Powrót Błotnej Lucy

W tym samym czasie w Bellwood, Gwen żegna Kevina i Rooka, którzy udają się na auto komis na planetę Khoros. Chwile po tym, dziewczyna schodzi do siedziby hydraulików, gdzie udaje się do siedzącego na fotelu Maxa. Nagle śmieje się on dziewczęcym głosem, po czym okazuje się, że kuzynka Lucy przybrała postać starca. Gwen jest zaskoczona jej widokiem, gdyż pamięta młodociane czasy, gdy zrobiła to samo. Obiecywała kuzynce, że na niczym nie będzie błota, jednak Anodytka zauważyła je na szczotce do włosów. Jakby tego było mało, ubrała ulubioną bluzkę dziewczyny. Wspomnienie hydrauliczki kończy się, po czym pyta się, co ona tu robi. Lucy odpowiada, że od kilku miesięcy pracuje dla hydraulików i ponownie obiecuje niczego nie ubłocić. Tymczasem Ben rozmawia z dziadkiem o skradzionej technologii. Max mówi, że sprzęt znika z magazynów od kilku miesięcy, przez co trzeba zwiększyć ostrożność i bezpieczeństwo, oraz odnaleźć zdrajce. Młody Tennyson słucha swojego dziadka i każde Lucy pokazać identyfikator. Dziewczyna legitymuje się odznaką, ku zdziwieniu Gwen. Max dodaje, że jest ona pierwszym hydraulikiem z gatunku Linopanina, a także wcześniej ukończyła akademię. Wnuczka denerwuje się, gdy kuzynka mówi, że może kiedyś przejmie nad nią dowództwo.

LMDA (235)

Rdzeń zasilania zamrożone

Następnie Gwen próbuje porozmawiać z Benem, który skarży się, że dawno nie byli razem na żadnej akcji. Patelliday podchodzi do Tennsyonów i mówi, że inni skarżą się na bałagan pozostawiony w łazience. Dziewczyna zaczyna się denerwować, ale okazuje się, że Lucy zażartowała sobie z kuzynki. Chwile później Gwen wyjawia kuzynowi, że podejrzewa, że to Lucy jest "kretem". Nagle zauważają cień, który kieruje się do rdzenia napędu. Gdy wchodzą do pomieszczenia zauważają, że jeden z generatorów wibruje, po czym wybucha. Gwen wraz z Gałą zamrażają urządzenia, a następnie hydraulicy sprzątają szkody. Ben zauważa, że ktoś majstrował przy panelu sterowania, lecz Gwen podejrzewa, że to sabotaż i zastanawia się gdzie jest Lucy.

LMDA (280)

Rozmowa o Kevinie

W Podmieście, Psyphon rozmawia z Liamem, o "krecie", za którego musi dużo płacić. Zmienia zdanie na temat ceny, gdy zauważa dostawę czołgów. W siedzibie hydraulików Max, Patelliday, Gwen i Ben zauważają brak pojazdów. Kuzyni odchodzą, po czym ponownie rozpoczynają rozmowę o Lucy, która dalej jest podejrzewana przez dziewczynę. Ben odbiera telefon od Rooka, który informuje go o tym co się dzieje i odchodzi, pozostawiając Gwen samą. Gdy ta się odwraca, zauważa Kevina i pyta dlaczego nie jest na auto komisie. Okazuje się, że to jest kolejny żart Lucy, która od dzieciństwa naśmiewała się z uczuć kuzynki do Levina.

LMDA (320)

Atak gangu Psyphona

Następnie Max informuje hydraulików, że muszą wywieść technologię z planety, począwszy od najbardziej niebezpiecznego Zniszczatora. Ben po raz kolejny nie może wymówić jego nazwy, lecz Patelliday poprawia go. Gdy Gwen mówi, że on nie działa, specjalista odpowiada, że ktoś go naprawił, wskazując na Blukica i Dribę. Dziewczyna zamierza porozmawiać z kuzynem, ale okazuje się, że Lucy ponownie żartuje sobie. Później na statku transportującym słychać uderzenia. Okazuje się, że gang Psyphona zaatakował. Jego członkowie są w stanie poświęcić się dla niebezpiecznej broni. Ben zmienia się w Astrodaktyla i pokonuje przestępców. W tym samy czasie dwóch z nich atakuje hydraulika i wyrzuca go ze statku. Gdy ranni wrogowie odlatują, Tennyson odmienia się i okazuje się, że Zniszczator zniknął.

LMDA (434)

Gorvan zdrajcą hydraulików

W magazynie, Psyphon cieszy się posiadaniem Zniszczatora. Nagle poważnie ranny hydraulik wchodzi do magazynu i obwinia sługusa Vilgaxa za wydanie rozkazu wyrzucenia go ze statku. Ściąga strój hydraulika, ujawniając swoje imię - Gorvan. Po chwili do magazynu wchodzą hydraulicy, na których Psyphon reaguje ze złością. Pyta jak oni ich znaleźli, na co zgłasza się Liam, którym jest Lucy. Dziewczyna informuje Patelliday'a, że "kretem" jest Gorvan. Ben zmienia się w Crashhoppera i pokonuje Tępągłowe, Sweet'a i kilku innych wrogów. Psyphon uruchamia jeden z czołgów, którego głowa kosmicznej postaci Tennysona nie jest w stanie rozwalić. Tymczasem Gwen pokonuje Gorvana i odbiera mu Zniszczator. Nagle słychać wybuch. Okazuje się, że Ben doprowadził do unieruchomienia pojazdu. Wróg ucieka, lecz zatrzymuje go Vilgax, którym okazuje się być Lucy. Poprzez współprace z kuzynem pokonują go. Chłopak odmienia się i krzyczy na Gwen, że rzuca potężne urządzenie, jednakże jest ono fałszywe.

LMDA (627)

Kolejny żart Lucy

W bazie hydraulików, Max wyjaśnia jaka była rola Lucy w gangu Psyphona. Gwen przeprasza kuzynkę, że ją osądzała. Po słowach dziadka przypomina jej się jak oskarżała kuzynkę o ubłocenie szczotki do włosów, kiedy winowajcą okazał się być Ben. Lucy myśląc iż się w coś bawią, biegnie za nimi. Nagle do Bena ponownie dzwoni Rook. Chłopak mówi, że jest w drodze i opuszcza siedzibę hydraulików. Lucy ponownie zaczyna temat przejęcia dowództwa nad Gwen, na co dziewczyna nerwowo się śmieje.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Gwen - Bawcie się dobrze na autogiełdzie, ale nie za dobrze.
  • Max - Podejrzewamy, że mamy kreta w siedzibie hydraulików.
  • Ben - To pewnie Jerry z zasobów nieludzkich. Nie chciałem nic mówić, ale koleś wygląda mi na kreta. Żartuje! No przecież wiem kto to kret, aż taki głupi nie...

Lucy udaje Pateliday'a

  • Lucy - Gwen, słuchaj, właśnie miałem telefon od służb sprzątających. Skarżyli się na straszny bród, który zostawiłaś w łazience.
  • Gwen - Co? Nie, to chyba jakaś pomyłka!
  • Lucy - Żart!
  • Ben - Ha ha ha ha... O rany! Lucy, super numer. Gwen, ale zrobiłaś minę jak się okazało, że to kawał. Tak właśnie taką...
  • Max - Ze względu na ostatnie wydarzenia, wywieziemy sprzęt hydraulików z planety. Dzisiaj! Najpierw wywieziemy najniebezpieczniejszą rzecz w naszej bazie. Zniszczator!
  • Hydraulicy - Co? Zniszczator?
  • Ben - Znowu ten niszczy yyy... niszczy piszczy yyy... Znowu to paskudztwo?
  • Gwen - Już za późno!
  • Ben - Niszczynator, piszczynator...
  • Gwen - Zniszczator!
  • Psyphon - Zniszczyć hydraulików i zniszczyć Gorvana, i zniszczyć Błotne Szczenię! Ehh... Zniszczyć wszystko!

Błędy

  • Kiedy Szybcior ściga przestępców, jego koszula ma kolor biały zamiast zielonego.
  • Kiedy Ben daje klucze Patelliday'owi, ma cztery palce.

Ciekawostki

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!