FANDOM

Omnimatrix zwany także jako Argitrix, jest jedną z kreacji zmieniających DNA Azmutha.

Wygląd

Ben 10: Omniverse

Argitrix jest kosmicznym urządzeniem, znacznie przypominającym ziemski zegarek. Całe urządzenie jest pomalowane na złoto, natomiast jego górna część jest kwadratowa i składa się z czarnego, kwadratowego środa z dwoma pomarańczowymi trójkątami. Po bokach znajdują się po trzy pomarańczowe prostokąty. Element otaczający nadgarstek jest podzielony na kilka mniejszych płytek, które zapewniają bezproblemowe poruszanie się i dostosowanie do użytkownika. Gdy płyta czołowa jest przesunięta do tyłu widać rdzeń zegarka, na którym można zauważyć międzygalaktyczny symbol pokoju.

Opis

Argitrix daje użytkownikowi możliwość zmiany swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, dostaje jego wygląd, uprawnienia, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Gatunki DNA

Main.png Osobny artykuł: Gatunki DNA

W Argitrixie znajduje się wielka, z góry nieokreślona liczba zakodowanych cyfrowo próbek DNA, dzięki którym użytkownik może modyfikować swoje DNA, transformując się tym samym w obcy gatunek kosmiczny.

Znani użytkownicy

Ciekawostki

  • Argit w pewnym stopniu przypomina Bena 23, który również posiada kosmiczny zegarek, jednak pieniądze i sława są dla niego ważniejsze.

Zobacz też