FANDOM

Archamada to księgą czarów, której pierwsze notatki o niej sięgają XVI wieku. Zawiera ona potężne zaklęcia, czary i rytuały.

Wygląd

Ben 10

Archamada jest niezwykle grubą księgą z bardzo grubą, twardą okładką, która jest w ciemno-fioletowym kolorze. Do grzbietu są przymocowane pozłacane zawiasy, natomiast rogi książki posiadają takie same elementy. Na samym środku okładki znajduje się pozłacany emblemat z czaszką posiadającą rogi.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Archamada znacznie się zmieniła, gdyż stała się ona chudsza. Z okładki zniknęły wszystkie pozłacane elementy, a ona sama zmieniła swój kolor na brązowy. Na grzbiecie widnieje napis "Archamada", podobnie jak na okładce. Tuż pod napisem widnieje nieznany symbol przypominający słońce.

Opis

Archamada jest potężną księgą czarów, której pierwsze notatki o niej sięgają XVI wieku. Zawiera ona potężne zaklęcia, czary i rytuały. Kiedy posiadający ją mag zdobędzie amulety Bezelu, będzie on nadzwyczaj silny.

Znane zaklęcia

  • Thata Mey Goof - zaklęcie, którym użytkownik może wybrać obiekt, który po chwili eksploduje jaskrawym światłem.
  • Berdi Mordo Nata - zaklęcie, którym użytkownik może stworzyć promienie ognia, które uderzają w wybrany cel.
  • Vada Aveevee Mona lata - zaklęcie, którym użytkownik może kontrolować duże obiekty.
  • Eterla Morbulous - zaklęcie, którym użytkownik może stworzyć z rąk świecące obiekty.
  • Rava Eelartas Gallametroy - zaklęcie, którym użytkownik może stworzyć czarną chmurę nad daną powierzchnią, pioruny i trąbę powietrzną.
  • Gargelia Vortium - zaklęcie, którym użytkownik może ożywić kamienne posągi.
  • Kud-Zuu Teqkk - zaklęcie, które zostało wspomniane w odcinku "Gwen 10" w komiksie.
  • Darkara Dorokey Aghosto - zaklęcie, którym użytkownik może stworzyć mapę ukazującą drogę do amuletów Bezelu.
  • Metacorpius - zaklęcie, którym użytkownik może sprawić, żeby osoby lewitowały.
  • Meton Weights - zaklęcie, którym użytkownik może lewitować na tle czerwonej aury.
  • Kalecky Erupt - zaklęcie, którym użytkownik może zamienić przeciwników w skały.
  • Bretov Alagoria - zaklęcie, którym użytkownik może sprawić, aby coś latało.
  • Awakatelo Foligeto - zaklęcie, którym użytkownik może przywrócić zwierzęta do życia, które zaatakują przeciwnika.
  • Zaklęcie podróży w czasie - zaklęcie, którym użytkownik może przenosić siebie lub innych w czasie.

Znani użytkownicy

Ciekawostki