FANDOM

Antonio to kosmita z nieznanego gatunku z nieznanej planety, który jest chłopakiem Ester.

Wygląd

Ben 10: Ultimate Alien

Antonio przypomina dużego trolla, który ma odstające, szpiczaste uszy. Jego włosy są ciemne i długie, a wokół ogromnych oczu znajdują się czarne otoczki. Jego brwi są mocno obrośnięte. Ma drobne podobieństwo z Gigantozaurem, gdyż obydwaj są silni i masywni.

Ben 10: Omniverse

Antonio znacznie się nie zmienił, jednak jego muskularna postura zwiększyła się, a kolor skóry jest ciemniejszy. Nosi postrzępione, fioletowe ubranie z czarnymi elementami, a na głowie znajduje się srebrny hełm z ostrym czubkiem i goglami z fioletowymi szkłami.

Osobowość

Antonio pomimo swojego małego rozumu jest wielkim romantykiem. Prawdopodobnie dlatego Sunny się w nim kochała i jest z nim Ester.

Umiejętności

Antonio jest bardzo silny, bez problemu pokonał Komputrony z wymiaru 12 oraz obezwładnił Gigantozaura. Oprócz tego jest też niezwykle wytrzymały. Posiada też zdolność prowadzenia motocykla.

Wady

Pomimo tego, że Antonio jest bardzo silny, łatwo można go oszukać, ponieważ nie jest zbyt inteligentny.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Antonio

Antonio nie mieści się w drzwiach

Antonio zadebiutował w odcinku "Kłopotliwa kuzynka", gdzie Sunny została wysłana przez rodziców na Ziemię, by spędzić lato z ciotką. On przyleciał wraz z ukochaną. Kiedy zadzwonił do drzwi, otworzył Kevin, lecz Natalie, by utrudnić Sunny kontakt z nim, zamknęła drzwi. Sunny poszła do pokoju Gwen i w ten sposób rozmawiali, jako prezent dał jej drzewo z ogrodu ciotki. Chciała z nim uciec, jej kuzynka próbowała ją powstrzymać, lecz bezskutecznie. Walczył wraz ze swoją dziewczyną z sługami Komputrona, ale kiedy walka obróciła się przeciw Benowi, Gwen i Kevinowi, zjawiła się Verdona i zabrała parę z powrotem na Anodynę, stwierdzając, że jeszcze bardziej rozrabiają na Ziemi.

Ben 10: Omniverse

Antonio powrócił w odcinku "Pyszny turniej", gdzie wraz z Ester zostaje parą. Ku przerażeniu Bena ponownym ujrzeniem byłego chłopak kuzynki, kosmita zabiera swoją nową dziewczynę na przejażdżkę motocyklem po Bellwood.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Okazuje się, że w Hiszpanii Antonio ma na nazwisko Gálvez. Nazwa ta został zaczerpnięta od Antonia Gálveza, który podkładał mu głos.

Zobacz też