Ben 10 Wiki
Advertisement

Andy to brat Mandy, który wraz z siostrą i przyjacielem Gilbertem są harcerzami.

Wygląd[]

Andy i Mandy są bliźniakami, przez co prawie się nie różnią. Chłopak jest znacznie niższy od Bena. Ma jasnobrązowe włosy, jasnoniebieskie oczy i nosi zielony harcerski strój, na którym widnieje logo harcerzy.

Osobowość[]

Początkowo, Andy wraz z siostrą troszczyli się o siebie i się dogadywali. Kończyli wspólnie zdania za siebie, a także mówili to samo w tym samym czasie. Po spędzeniu dłuższego czasu z Benem i Gwen, bliźniaki ulegli znacznej zmianie. Zachowanie Tennysonów doprowadziło do braku zaufania między rodzeństwem, a także do częstych, bezsensownych kłótni.

Umiejętności[]

Pomimo braku nadzwyczajnych zdolności, Andy i Mandy posiadają umiejętności harcerskie, które zostały niejednokrotnie wykorzystane podczas walki z grzybnią.

Historia[]

Ben 10[]

Andy zadebiutował w odcinku "Obóz strachu", gdzie Max, Ben i Gwen spotkali jego w stołówce obozu. Pomimo tego, że młodzi harcerze się bali, wraz z Gilbertem pomogli Tennysonom pokonać grzybnie.

Występy[]

Ben 10[]

Ciekawostki[]

  • Początkowo, bliźniaki byli dobrym odzwierciedleniem Ben i Gwen, natomiast pod koniec odcinka ich relacje popsuły się, z powodu złego wpływu kuzynów.

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement