FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Amok jest Appoplexianinem z planety Appoplexia, tym samym 90. przywódcą imperium Appoplexiańskiego.

Wygląd

Amok ma typową przestępczą twarz. Jego duże, czarne brwi zlewają się z żółtymi, małymi oczyma. Nosi ciemne ubranie, które posiada dużo ochraniaczy i naramienników.

Osobowość

Podobnie jak wszyscy Appoplexianie, Amok uważa, że wszystko można rozwiązać za pomocą pięści. Będąc 90. przywódcą Appoplexiańskiego imperium, ukazuje on dużo agresji i złości.

Umiejętności

Amok ma super siłę i zwinność, które umożliwiają mu skakanie bardzo daleko i wysoko. Posiada duży, czarny, chowany pazur na każdym nadgarstku. Może być używany do kłucia przeciwników lub do wbijania go w ziemię, tworząc fale uderzeniową. Jest niezwykle wytrzymały, ponieważ może przeżyć uderzenie pocisku i spadek z dużej wysokości.

Wady

Mózg Amoka jest przeznaczony wyłącznie do agresji i walk, co czyni go mało inteligentnym. Często powoduje to, że Amok się rozprasza.

Historia

Ben 10: Omniverse

Amok zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdował się w siedzibie hydraulików, kiedy w budynku zostało wyłączone zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Wykonywał rozkazy hydraulików, dotyczące ewakuacji.

Występy

Ben 10: Omniverse

Zobacz też