Ben 10 Wiki
Advertisement

Aktor Łasuch to kosmita z gatunku Łasuchów z planety Peptos XI.

Wygląd[]

Aktor Łasuch ma bagnisto-zieloną skórę, ciemno żółtawy brzuch i twarz, czarno zielone palce i plamki na ogonie, kończynach, biodrach i plecach. Jego oczy są skośne, a źrenice są niebieskie i duże. Jego zęby nie są tak ostre.

Umiejętności[]

Aktor Łasuch ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Aktor Łasuch posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Aktor Łasuch może też pluć śluzem.

Wady[]

Aktor Łasuch nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Aktor Łasuch zadebiutował w odcinku "Dwóch albo żaden", gdzie był jednym z kandydatów do wzięcia udziału w show Albedo. Galwan nie przyjął go, ponieważ mu się nie spodobał.

Występy[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement