FANDOM

Pesky Dust
PeskyDustTabber
Основна информация
Вид Немюина
Роден свят Неизвестен
Тяло Феерично
Сили и способности
Способности Контролиране на сънища
Преминаване в чужди сънища
Летеж
Бързина
Пъргавина
Проектиране на приспивателен прах
Екипировка Ограничителен костюм
Детайли
Озвучител Тара Стронг (Омнивърс)
Първа поява Бягството

Pesky Dust е складирана в Омнитрикса ДНК проба на немюина от неизвестна до момента планета.

Външност

Pesky Dust е нисък, приличащ на приказен герой извънземен със синя кожа. Той е пурпурен на цвят и прилича на фея с крила и синя коса, която стърчи нагоре. Pesky Dust има три пръста на ръцете, бели ръкавици и два крака с по два пръста. Очите му са зелени с дълги мигли, има румени бузи и брадичк и носи зелена, подобна на рокля – дреха с украшение на черен зигзаг. Омнитрикса-символът му стои по средата на гърдите.

Pesky Dust говори с писклив женствен глас.

Умения и способности

  • Приспивателен прах
  • Контролиране на сънища
  • Чифт крила
Като предтавител на вид си, Pesky Dust притежава типичната пъргавина, бързина и крила, с които лети.

Той може да изпуска специален прах, с когото приспива вдишалите го жертви, като освен това, Pesky Dust може и да преминава в техните сънища и да ги контролира, с цел събиране на важна информация и др..

Появи

В Бен 10: Омнивърс

  • „Бягството“ (първ поява)
  • „За няколко мозъка повече“

Играчки

  • Pesky Dust 4-инчова фигурка
  • Pesky Dust 2-инчова мини фигурка

Факти

  • Оригиналното име "Pesky Dust" идва от прилагателното "pesky" (пески), което в превод означава пакостлив и съществителното "dust" (дъст), което в превод означава прах.
  • Според Дерик Уаят, силите на Pesky Dust наподобяват тези на Джиглипъф от „Покемон“.
  • Pesky Dust, заедно с Уолкатраут, Molestache и Най-Лошия е отключен от Блукик и Дриба, докато се опитват да поправят неизправното състояние на Омнитрикса.
  • Външиният вид на Pesky Dust е много подобен като този на Камбанка от „Питър Пан“.

НЕДОВЪРШЕНО

Виж също

  • Галерия