Бен 10 Вселена
Advertisement
Бен 10 Вселена
Ъпчък
Подвид-A-Пърк
Основна информация
Вид Горман (пърк/мърк)
Роден свят Пептос
Тяло Хуманоидно
Алтернативни версии Ъпчък (Алтернативна времева линия на Бен 10 000)
Върни-обяд (Измерение 23)
Сили и способности
Способности Поглъщане на твърди материали
Експлозивен бълвоч
Киселинни плюнки
Слузни плюнки
Здрави хватателни езици
Гъвкавост
Бързина
Издръжливост
Пъргавина
Изключително здрави зъби
Летеж (чрез тласъци от oригни)
Стомах свързан с космическо измерение
Оцеляване в космоса
Детайли
Озвучител Дейвид Уитънбърг (Оригинална поредица)
Дий Бейкър (Извънземна Сила и Ултра-извънземен)
Ерик Бауза (Омнивърс)
Първа поява Посетителят

Ъпчък, известен още като Хищния, е складираната в Омнитрикса ДНК пробата на двата гормански подвида от планетата Пептос.

Външност

Пърк Ъпчък

Пърк формата на Ъпчък има яркозелена кожа, криви горни зъби и шест, подобни на брюкселско зеле, израстъка на гърба и главата. Кожата на лицето и корема му е светлозелена на цвят. Пърк Ъпчък също така има и яркозелена опашка, накъдрена в края. Той е с размери почти като тези на Уолкатраут. В Оригиналната поредица има бели очи и е облечен в черен костюм, чиято предна част е разтворена, а ходилата, ръкавите и горната половина на гърба му са бели. На коленете си пърк Ъпчък има по една тънка бяла лента, която е част от костюма. Омнитрикс-символът си носи върху лявата ръка.

11-годишният Бен като пърк Ъпчък в „Бен 10: Омнивърс“ изглежда почти като в Оригиналната поредица, но сега има зелени очи, зелен Омнитрикс-символ и не разполага с бяла „подложка“ под ходилата на краката си.

В „Бен 10: Омнивърс“, 16-годишният пърк Ъпчък наподобява вида на 11-годишния Ъпчък, но със зелени очи и без костюм.

Мърк Ъпчък

Мърк формата на Ъпчък има блатистозелена кожа с тен около корема и лицето, от чиято лява и дясна страна има по три, подобни на хриле, вдлъбнати ивици. По гърба, челото, крайниците и опашката си има тъмнозелени петна. Очите му са зелени и заострени, а зъбите му са преведени в съответствие с видимо остри кучешки зъби. Шестте израстъка на гърба на мърк Ъпчък са черно-зелени. Омнитрикс/Ултиматрикс-символът му стои по средата на корема.

В „Бен 10/Генератор Рекс: Герои Заедно“, черните ивици по лицето на мърк Ъпчък са две на брой и са по-дълги, като по-горната стига до устата му. Ръцете му имат пръсти, отново с малки тъмни нокти.

В „Бен 10: Омнивърс“, 16-годишният мърк Ъпчък наподобява вида си от Извънземна Сила и Ултра-Извънземен, с изключение на това, че ноктите му са по-дълги и по-големи, израстъците на гърба и главата му са по-ярки и има по-малко петна по тялото си. Също долните му зъби са криви и два от тези при долната част на челюста му се подават.

Advertisement