FANDOM

Човекозавър
WwampWF
Основна информация
Вид Ваксазавърианец
Роден свят Терадино
Тяло Хуманоидно/динозавърско
Естествен хищник Тираноножка
Ултра-форма Ултра-Човекозавър
Сили и способности
Способности Изключително добре развита физическа мощ
Повишена издръжливост
Пъргавина
Силни отскоци
Може да увеличава размера си
Мощен рев
Временно оцеляване в космоса
Детайли
Озвучител Дий Бейкър (Извънземна Сила, Ултра-извънземен и Герои Заедно)
Джон ди Маджио (Омнивърс)
Първа поява Бен 10 се завръща - 2-ра част

Човекозавър, известен още като Хумунгозавър, складираната в Омнитрикса ДНК проба на ваксазавърианец от планетата Терадино

Външност

Човекозавър е огромен извънземен-динозавър, висок 3м., с хуманоидно тяло. Той може да увеличава размера си до 18-метрова височина и да го регулира по свой избор. Човекозавър има изключително твърда, кафява на цвят, кожа. Шията, предната част на торса и вътрешната част на ръцете му са бежави с кафяв нюанс. Когато увеличава размера си, динозавърските му черти и способности стават по-изразени. На гърба му възниква стегозавърска броня, на челото му - хребет, а на опашката - шипове. Раменете му се основават на три пласта броня, което му придава по-свиреп вид, като с ръцете му също се случва нещо подобно. Омнитрикс/Ултиматрикс-символът на Човекозавър стои по средата на гърдите му.

В „Бен 10: Омнивърс“, Човекозавър носи зелена презрамка с Омнитрикс-символа по средата ѝ и черни слипове с бяла лента. Освен това, сега ноктите му са сиви, вместо кафяви, брадичката му е малко по-голяма, а носът му е изместен по̀ към челото.

Албидо като Човекозавър

Злият Човекозавър в „Бен 10: Омнивърс“ е с по-бледа кожа, има червени очи, презрамката му е червена и е в обратната посока на тази, която Човекозавърът на Бен носи.

Умения и способности

Човекозавър притежава невероятна свръхчовешка сила. Дебелият слой, подобна на броня, кожа, предодвратява почти всякакви видове наранявания и телесни повреди.

  • Според Юджийн Сон, Човекозавър е достатъчно силен, за да повдигне Грамада.

Също може да възпроизвежда ударни вълни, когато удари силно земната повърхност.

Човекозавър притежава способността да увеличава размерите и масата на своето тяло. Той може да достигне височина до 18м. Неговата физическа мощ се повишава заедно с увеличаването на размера му.

Човекозавър е имунизиран против ледени и замръзяващи атаки.

Дори и без да променя размерите си, той пак може да генерира своите стегозавърски допълнения.

Опашката на Човекозавър бе достатъчно силна, за да изпрати Малуер надалеч, само с един удар.

Човекозавър е достатъчно издръжлив, за да оцелее в космоса в продължение на няколко минути и е също така доста пъргав и атлетичен за размерите си.

Също като повечето едри динозаври, Човекозавър мозе да издава изключително мощни ревове.

Появи

Играчки

Факти

Виж също