FANDOM

Четириръкия
2яе32и2
Основна информация
Вид Тетраманд
Роден свят Корос
Тяло Хуманоидно (четириръко)
Алтернативни версии Четириръкия (Алтернативна времева линия на Бен 10 000)
Четириръкия (Алтернативна времева линия на „Бен 10: Надпревара с Времето“)
Естествен хищник Пясъчни косачи
Сили и способности
Способности ...
Детайли
Озвучител Джон ДиМаджио
Първа поява И тогава станаха 10

Четириръкия е складираната в Омнитрикса ДНК проба на тетраманд от планетата Корос.

ВъншностРедактиране

Четириръкия е четирирък извънземен-хуманоид, висок около 3 метра, с добре развита мускулатура, два чифта ръце, с по четири пръста, и чифт крака с два пръста. Той има червена на цвят кожа, черна лента, разположена от горната част на филтрума до врата му и втора черна лента, започваща от брадичката до долната устна. Четириръкия има четири очи: две основни и по-малък чифт под тях. В Оригиналната поредица, Четириръкия носи бяла фланелка, като тази на Бен, черен прилепнал панталон и ръкавици (без пръсти). Омнитрикс-символът му стои в долната част на лявото рамо.

В „Бен 10: Ултра-Извънземен“, Четириръкия е напълно различен. На китките си носи дълги златни гривни, включително и на глезените на краката си. Очите му са зелени вместо оранжеви, а на главата си има конска опашка, която започва от края на горната черна лента на главата му. На пояса си Четириръкия има голям златен колан, подобен на гривна, и носи черни слипове. Торсът му е обвит с две наклонени вляво и вдясно, златистожълти презрамки, в чиято пресечна точка стои Ултиматрикс- символът, по средата на гърдите му.

В „Бен 10: Омнивърс“,...

Умения и способностиРедактиране

Със своите четири здрави ръце четириръкия спокойно може да вдигне автобус и да го хвърли надалече.

ПоявиРедактиране

Онлайн игриРедактиране

ИграчкиРедактиране

ФактиРедактиране

Когато четириръкия е болен подмишниците му миришат много зле.

Виж същоРедактиране

  • Галерия