Бен 10 Вселена
Advertisement
Бен 10 Вселена
Четириръкия
2яе32и2
Основна информация
Вид Тетраманд
Роден свят Корос
Тяло Хуманоидно (четириръко)
Алтернативни версии Четириръкия (Алтернативна времева линия на Бен 10 000)
Четириръкия (Алтернативна времева линия на „Бен 10: Надпревара с Времето“)
Естествен хищник Пясъчни косачи
Сили и способности
Способности ...
Детайли
Озвучител Джон ДиМаджио
Първа поява И тогава станаха 10

Четириръкия е складираната в Омнитрикса ДНК проба на тетраманд от планетата Корос.

Външност[]

Четириръкия е четирирък извънземен-хуманоид, висок около 3 метра, с добре развита мускулатура, два чифта ръце, с по четири пръста, и чифт крака с два пръста. Той има червена на цвят кожа, черна лента, разположена от горната част на филтрума до врата му и втора черна лента, започваща от брадичката до долната устна. Четириръкия има четири очи: две основни и по-малък чифт под тях. В Оригиналната поредица, Четириръкия носи бяла фланелка, като тази на Бен, черен прилепнал панталон и ръкавици (без пръсти). Омнитрикс-символът му стои в долната част на лявото рамо.

В „Бен 10: Ултра-Извънземен“, Четириръкия е напълно различен. На китките си носи дълги златни гривни, включително и на глезените на краката си. Очите му са зелени вместо оранжеви, а на главата си има конска опашка, която започва от края на горната черна лента на главата му. На пояса си Четириръкия има голям златен колан, подобен на гривна, и носи черни слипове. Торсът му е обвит с две наклонени вляво и вдясно, златистожълти презрамки, в чиято пресечна точка стои Ултиматрикс- символът, по средата на гърдите му.

В „Бен 10: Омнивърс“,...

Умения и способности[]

Със своите четири здрави ръце четириръкия спокойно може да вдигне автобус и да го хвърли надалече.

Появи[]

Онлайн игри[]

Играчки[]

Факти[]

Когато четириръкия е болен подмишниците му миришат много зле.

Виж също[]

  • Галерия
Advertisement