Бен 10 Вселена
Advertisement
Бен 10 Вселена
Ултра-Човекозавър
ESOVT
Основна информация
Вид Еволюирал ваксазавърианец
Роден свят Терадино
Тяло Хуманоидно/динозавърско
Дееволюирала форма Човекозавър
Сили и способности
Способности Изключително добре развита физическа мощ
Свръхиздръжливост
Мощен рев
Защитна черупа с остри шипове
Боздуганова опашка
Метаморфозни ръце с био-ракетен генератор
Детайли
Озвучител Дий Бейкър (Ултра-извънземен)
Джон ди Маджио (Омнивърс)
Първа поява Последна битка: 1-ва част

Ултра-Човекозавър е складирана в Ултиматрикса ДНК проба на еволюирал ваксазориец от планетата Терадино и ултра-формата на Човекозавър.

Външност

Ултра-Човекозавър е висок 20 метра и прилича на анкилозавър. Той има зелена кожа, три сребърни шипа на върха на каската си и от двете ѝ страни по един шип, сочещ надолу. Ултра-Човекозавър притежава тъмно-синя, заострена черупка, позиционирана в предната част на торса. На върха на опашката си има тъмносин боздуган със сребърни шипове, а върху кокалчетата на ръцете си има сребърни барели, които могат да се трансформират в четирицилиндрови установки за био-ракетите му. На гърба си, Ултра-Човекозавър има огромна сребърна черупка с дълги и дебели чипове по нея. Ултиматрикс-символът му стои по средата на гърдите си.

Албидо като Ултра-Човекозавър

В „Бен 10: Омнивърс“, кожата на злия Ултра-Човекозавар е бежава, взместо зелена. И на двете си рамена, той има сини защитни черупки. Шиповете по тялото му вече са натурални и кафяви на цвят. Четирите метални части, излизащи от Ултиматрикс-символа на Ултра-Човекозавър сега са с тип венозен дизайн и на дължина са различни. Шлемът му има ново сребърно продължение отзад с 5 дебели шипа и отделно един на мястото на носа, правейки като цяло визията му по-трицератопска от колкото анкилозавърска. Когато ръцете му са в оръдиен режим, вместо кожа се виждат самите му мускили.

Умения и способности

Недостатъци и лоши черти

Появи

Онлайн ингри

Факти

Виж също

  • Галерия
Advertisement