Бен 10 Вселена
Advertisement
Бен 10 Вселена
Гэты артыкул пра эпізод арыгінальнай серыі пра выдуманы аднайменны серыял .

Супер чужых герояў прыяцеляў героя - гэта трыццаць трэці эпізод Бэн 10.

Сюжэт[]

Эпізод пачынаецца з Бэн і Гвен) з прагляду мультфільма пад назвай "Прыгоды героя супер чужародных герояў" , якія здымаюць версіі мультфільмаў Heatblast, Four Arms] і Wildmutt. Бэн незадаволены, калі яго замежнікі ўвасабляюцца як нехта іншы.

Іржа вядро разбіўся каля парку забаў пад назвай Планетарныя студыі, і Бэн хоча сустрэць свайго героя, Кенгуру Камандона. У парку Бэн сустракае хлопца, апранутага як Handy Buddy, які прадстаўляе версію шоу "Чатыры зброі". Бэн і Гвен бачаць плакат, які рэкламуе, што стваральнік шоу Цім Дзін выступае на сцэне. Бэн супрацьстаіць Ціму, але ён адмаўляе красці сваіх герояў, а Бэна забіраюць ахоўнікі. Бэн ператвараецца ў Heatblast, і ён бачыць, што кенгуру Commando, відаць, у небяспецы. Цяплавая дарога набягае, ратуе яго і тушыць агонь. Кенгуру Commando раскрывае, што гэта было каскадзёрнае шоу, і Heatblast спрабуе запаліць яшчэ адзін агонь, але ён не дапамагае, і Commaga Kndoroo збівае яго з месца. Кенгуру Commando, сапраўднае імя якога Абель Поўнач, абвінавачвае Heatblast у працы на Ціма Дына. Heatblast і North змагаюцца ў рамках шоў. Цім Дын бачыць гэта здалёк, і Абель перамагае Хітбласт, які вяртаецца назад у Бэна. Пазней прыходзіць Цім Дын і абвінавачвае Поўнача ў крадзяжы Вогненнага Бадзі. Абодва ўдзельнічаюць у спрэчцы, а Бэн і Гвен працягваюць катацца ў кенгуру на камандзірскай камандзіроўцы, якая ламаецца, калі яны едуць.

Паездка лавіць Авеля. Бэн спрабуе ператварыцца ў Уайлдмута, але замест гэтага ён ператвараецца ў Чатыры Аружыя і ратуе яго ад трапляючай часткі. Абель саскоквае, каб выратаваць яшчэ адну групу вершнікаў і чатыры зброі аказваюць яму дапамогу. Абель выяўляе, што выбуховыя рэчывы пазбавіліся і выяўляе пальчатку аніматара, якую, магчыма, выкарыстаў Цім Дын. Чатыры Аружыя вяртаецца назад у Бэна, калі Абель сутыкаецца з Цімам і выяўляе выбухоўку за яго заслонай. Паколькі ў Ціма забіраюць бяспеку, Гвен кажа, што пальчатка праворукая, а Цім - ляўшун. Пакуль Able і Tim змагаюцца, Stinkfly) і Гвен ляцяць вакол, шукаючы падказкі і бачаць, як Поўнач ідзе ў сваю гардэробную. На жаль, Stinkfly вяртаецца назад у Бэна, і двое трапляюць у басейн. Яны пераследуюцца ахоўнікам і ўваходзяць у гардэроб Норта, дзе яны чуюць, як ён спрачаўся з самім сабой. Затым іх злавіў ахоўнік. Планетарныя студыі спрабуюць прадставіць новы эпізод прыгод Super Alien Hero Buddy, але замест гэтага Авель, які вісіць над чарам хімічных рэчываў. Бэн спрабуе ператварыцца ў XLR8, але ён ператвараецца ў Wildvine) і хапаецца за яго. Цім прабягае міма і захоплены кенгуру камандас.

Уайлдвін і Гвен ідуць за камандаваннем кенгуру і прыбываюць да палаючага будынка. Ціма вывелі і павесілі над чанам з хімікатамі. Wild Wild ратуе Ціма, як Gwen ратуе Авеля, і будынак пачынае разбурацца, але Wildvine, Gwen і аніматары атрымліваюць ратавацца. Яны ўваходзяць у дыспетчарскую, дзе знаходзіцца брат Паўночнай Kane. Кейн кажа, што ён стварыў усё для шоў, пакуль Абель Норт узяў на сябе ўсе заслугі і, што Супер Чужых Герояў Прыгоды Бадзі быў яго ідэяй. Кейн узарваў дымавую шашку і ўцёк, узяўшы з сабой Ціма і Авеля. Уайлдвін варта і змагаецца з Кейнам, які хапае Поўнач і скача прэч. Wild Wild ратуе Поўнач і развязвае яго. Затым Wildvine вядзе барацьбу з Kane, перш чым вярнуць назад у Ben і Abel, перамагае Kane, якога затым арыштоўваюць і Абеля і Ціма прыміраць. Макс вяртаецца і прыносіць фігуры Супер прышэльцаў герояў Гена для Бэна, да свайго расчаравання.

Характэрныя падзеі[]

Асноўныя падзеі[]

Дэбюты персанажаў[]

  • Поўнач Авеля
  • Поўнач Кейн
  • Цім Дын

Персанажы[]

  • Бэн Тэнісан
  • Гвен Тэнісан
  • Макс Тэнісан
  • Цім Дзін (першае з'яўленне)
  • Паўночна Абель (першае з'яўленне)
  • Сабачка Бадзі (першае з'яўленне)
  • Handy Buddy (першае з'яўленне)
  • Вогненны прыяцель (першае з'яўленне)

Злыдні[]

  • Кейн Норт (першае з'яўленне)

Выкарыстоўваюцца замежнікі[]

  • Heatblast
  • Чатыры зброі (абраны іншапланецянін быў Wildmutt)
  • Stinkfly
  • Wildvine (выбраны іншаземец быў XLR8)

Quotes[]

Naming and Translations[]

Алюзіі[]

  • Дызайны "Вогненны прыяцель", "Сабачка" і "Зручны прыяцель" нагадваюць спрошчаны стыль, які выкарыстоўваецца ў аніміраваным сегменце адкрыцця.
  • Бліжэй да канца эпізоду ў натоўпе ёсць дзяўчына, апранутая як Сакура Харуно з анімэ і мангі ' Наруто' , але не мае ружовых валасоў.
  • У адной сцэне, калі Бэн размаўляе з "Кенгуру-камандас", калі ўважліва прыгледзецца на заднім плане, можна ўбачыць трох дзяцей, якія вісяць разам. Гэтыя дзеці нагадваюць Конахамару, Удона і Моегі. Калі вы прыгледзіцеся яшчэ бліжэй, вы ўбачыце, што нехта з дзяцей нават апрануў акуляры Конахамару на галаву.
  • Сабака Бадзі размаўляе як Скубі-Ду.
  • Кейн і Авель Поўнач падзяляюць імёны з біблейскімі персанажамі Каінам і Авелем, у тым ліку здраджваюць Кэйн і (у дадзеным выпадку замаху) забойствам брата.

Cast[]

Voice Actor Role(s)
Tara Strong Ben Tennyson
Kid
Woman
Meagan Smith Gwen Tennyson
Paul Eiding Max Tennyson
Firey Buddy
Dee Bradley Baker Stinkfly
Doggy Buddy
Kitty Litterer
Steve Blum Heatblast
Handy Buddy
Narrator
Jim Ward Wildvine
Announcer
Security Guard
Richard McGonagle Four Arms
Josh Keaton Tim Dean
John Cygan Abel North
Kane North

Дробязі[]

  • Трыёхсекундны прыпынак трыо - Planetary Studios, Hollywood, Los Angeles.
  • Высветлілася, што любімым шоу Бэна з'яўляецца кенгуру Commando.
Advertisement