FANDOM

Гътрот
TabOVGutro
Основна информация
Вид Неизвестен
Роден свят Неизвестен
Тяло Хуманоидно
Сили и способности
Способности Манипулация на газове
Проектиране на химически газове
Проектиране на смехотворен газ (диазотен оксид)
Проектиране на амнезиен газ (севофлуран)
Добре развита физическа мощ
Повишен интелект
Екипировка Ограничителен костюм
Детайли
Озвучител Роб Полсен (Омнивърс)
Първа поява Animo Crackers

Гътрот е складирана в Омнитрикса ДНК проба на извънземен вид от неизвестна до момента планета.

Външност

Гътрот има външен вид на киборг. По-голямата част от тялото му е заета от зелен ограничителен костюм с изключение на главата и рамената, които са лилави на цвят, с черни петна. Също както Водовъртеж, той има отвори, през които може да използва силите си. Намират се на главата, краката, ръцете и гърба му. По средата на корема си, Гътрот има зелено квадратно прозоче, зад което се намират най-различни газове. Той носи Омнитрикс-символа по средата на своята маска.

Гътрот говори с тип бруклински акцент.

Умения и способности

  • Проектиране на газове
Гътрот може да изпуска и складира различни газове от тялото си.

Състоящ се основно от газообразни химикали, Гътрот има способността да прави смеси от почти всички такива в тялото си и да ги прехвърля, което му позволява да създава неща като смехотворен газ или приспивателен амнезиен газ.

Гътрот е също и доста интелигентен.

Недостатъци и лоши черти

Когато Гътрот използва газовите си сили се образува огромен облак, който може навреди на невнни хора, намиращи се в близост до него.

Някои от газовете на Гътрот са запалими, така че Бен трябва да бъде внимателен в ситуации, в които могат да се възпламенят.

Появи

В Бен 10: Омнивърс

  • "Animo Crackers" (първа поява)

Онлайн игри

  • Бен 10: Омнивърс - Game Creator

Играчки

  • Gutrot 4-инчова фигурка

Факти

  • С изключение на Ехо Ехо (и Тоупик), Гътрот и Енерджи са единствените извънземни с ограничителен костюм.
  • Гътрот е базиран на Кофинг от „Покемон“. Напълно случайно, Кофинг е любимият покемон на Дерик Уаят.
    • Това прави Гътрот вторият извънземен, приличащ (или базиран) на Кофинг. Първият е Ултра-Граватак и най-вече малките му планетоиди.
  • Технически, Бен не именува самостоятелно това извънземно, докато не научава името му, благодарение на Д-р Оживаго от бъдещето.
  • Химията е един от предметите, с които Бен се справя най-зле. По ирония, Гътрот е експерт в тази област.

Виж също