Бен 10 Вселена
Advertisement
Бен 10 Вселена

Відэагульні з'яўляецца чацвёртым эпізодам Бэн 10: Замежны прышэлец.

Сюжэт[]

Fourarms UA

дэбют у чатыры рукі ў 'Ultimate Alien'

Ssserpent уцёк з турмы і працягвае чарговае шалёнае шалёнасць. Бэн прыходзіць, каб спыніць яго і ператвараецца ў Чатыры рукі] для барацьбы (коратка паказваючы здзіўленне, што Чатыры Аружыя "яшчэ там"). Чатыры зброі перамагае Ссерпента, разграміўшы яго з двума машынамі і ператвараючы назад у Бэна. Раптам прыходзіць верталёт, і чалавек выходзіць, прадстаўляючы Бэна як Олівера Томпсана, прадзюсара відэагульняў і кажа Бену, што ён будзе здымацца ў яго ўласнай відэагульні.

У Спадар Гладкі, Бэн сустракаецца з Кевін і Гвен), дзе Кевін спрабаваў навучыць Гвен кіраваць аўтамабілем. Бэн спрабуе расказаць ім пра сваю новую відэагульню, але Гвен і Кевін занятыя спрэчкай пра вадзіцельскія навыкі Гвен. Аргумент, нарэшце, адмяняецца, калі Бэн згаджаецца навучыць Гвен.

Файл:Nanomech First Ultimate Alien.png

злева

Кевін ідзе з Бэнам, каб паглядзець на экран яго відэагульні, і Бэн паказвае ўсіх сваіх прышэльцаў 'пераходзіць да Олівера (за выключэннем Наномеч, які занадта маленькі для экрана). Але калі Бэн сыходзіць, Олівер, як вядома, працуе на Будзе Харангу, тэлерэпарцёр, які ўвесь час крытыкуе Бэна і відэагульню, выяўляецца, што Харангуэ пагражае знішчыць Бэна і супрацьстаяць усім хадам яго замежнікаў.

Калі Бэн правярае Гвен на яе кіраванні, на іх нападае робат Харангу, які называецца Сталкер, і калі Бэн пераўтвараецца ў павука і Балотны агонь і змагаецца з ім, ён выяўляецца занадта моцным для іншапланетныя формы.

Пакуль Сталкер змагаецца з Бэнам, Гвен рухаецца машына Бэна, каб пазбегнуць яго. Сталкер блытае іншую машыну для Бэна і нападае на яе, але Бэн ператвараецца ў Джэтрай, каб збегчы. Харангу заўважае няспраўнасці робата, і замест гэтага ён вырашае ўзяць на сябе ролю.

На наступны дзень Гвэн рыхтуецца да чарговага выпрабавання на кіраванне аўтамабілем, і, калі ёй усё добра, яна і яе інструктар Спадар Webb. Зноў атакуюць Сталкера. Калі Сталкер пераследуе Гвен і містэра Уэбба, Бэн заўважае дзеянне і ператвараецца ў Cannonbolt), каб перамагчы робата, але Сталкер страляе звышмагутны клей, які захоплівае яго. Cannonbolt ператварае Big Chill у выратаванне, і робат таксама здольны растапіць наступ ледзянага дыхання Big Chill. З яшчэ адным пераўтварэннем Big Chill ператвараецца ў Lodestar, але разумее, што робат не можа намагнецізавацца. Неўзабаве Ладэстар пераўтвараецца ў Бена, які становіцца занадта слабым і здаецца, калі Харангу збіраецца скончыць яго.

Харангуе вырашае не дабіваць Бэна, бо гэта пагражае яго рэйтынгам, таму ён вырашае асабіста змагацца з Бэнам у Вашынгтоне і выклікаць яго на бойку па тэлевізары. Бэн прымае, і ён разам з Гвен і Кевінам накіроўваецца ў Вашынгтон D.C.

The Stalker3

Каманда Бэна і Сталкер з экранам манітора

Сталкер падыходзіць і ўключае манітор з тварам Харангуэ на ім, і праз яго Харангуэ пытаецца ў Бена, ці ёсць у яго апошнія словы . Бэн ператвараецца ў Humungousaur), які разумее, што Харангуе запраграмаваў Сталкера з контрзахадамі для ўсіх сваіх прышэльцаў пры дапамозе сканавання відэагульняў. Затым Humungousaur вырашае выкарыстаць крокі адной з сваіх гульняў Sumo Slammer, і гэта прымушае Сталкера выйсці з-пад кантролю. Бэн памятае, што адзіны іншапланецянін, у якога Сталкер не мае абароны, - гэта Нанамех і ператвараецца ў яго. Наномеч можа пракрасціся да робата (калі Кевін плюе яму на саломінку), і ён разбівае схему робата.

Арангу перамагае, і Бэн пераўтвараецца ў Вялікі шлях з рэшткамі Сталкера і раздушае іх. Затым ён кідае рэшткі на аўтамабіль Harangue. На наступны дзень Харангу крытыкуе Бена за тое, што ён назваў сябе дрэнным хлопцам і за тое, што ён таксама растраціў грошы, якія каштавалі яму пабудаваць Сталкер. Ён таксама выказвае гнеў на Бэна за "дзіцячы вандалізм" яго аўтамабіля. З'яўляецца Гвен і кажа Бену і Кевіну, што мае пасведчанне кіроўцы, і яна кажа: "Я здала вадзіцельскае выпрабаванне". Яна выкарыстоўвае машыну Кевіна, каб падвезці сваіх сяброў да містэра Гладкага, разам з Бэнам і Кевінам імчацца, каб дабрацца да стрэльбы.

Характэрныя падзеі[]

Асноўныя падзеі[]

  • Will Harangue бярэ справу ў свае рукі і спрабуе перамагчы Ben раз і назаўжды.
  • Бэн лічыць, што відэа-гульня з удзелам самога сябе робіцца, але гэта сапраўды частка плана Харангу.

Ultimatrix Alien Debuts[]

  • Чатыры зброі ( 'Ultimate Alien' дэбют)
  • Nanomech (дэбют 'Ultimate Alien'
  • Way Big ("" Ultimate Alien "'" дэбют)

Малыя падзеі[]

  • Гвен атрымлівае вадзіцельскія правы.
  • Аўтамабіль Harangue разбураецца Way Big, тым самым узмацняючы нянавісць Harangue да Бена.

Персанажы[]

  • Бэн Тэнісан
  • Гвен Тэнісан
  • Кевін Левін
  • Спадар. Webb (першае з'яўленне)
  • Раздражнёны хлопец (першае з'яўленне)

Зладзеі[]

  • Будзе Харангу
  • Сталкер (першае з'яўленне)
  • Олівер Томпсан (першае з'яўленне)
  • Ssserpent (першая з'ява)

Прышэльцы, якія выкарыстоўваюцца[]

  • Чатыры зброі (першае паўторнае з'яўленне)
  • Humungousaur (x2)
  • Nanomech (x2; першае з'яўленне)
  • Jetray (x2)
  • Spidermonkey
  • Балотны агонь (абраны іншапланецянін быў Хромастон)
  • Cannonbolt
  • Вялікі халадок
  • Ладэстар
  • Way Big (першая з'ява)

Ultimatrix Aliens на камп'ютэры відэагульняў[]

  • Jetray
  • Humungousaur
  • Вялікі халадок
  • Мазгавая бура
  • Рэха Рэха
  • Балотны агонь

Каціроўкі[]

Шаблон:Dialogue

Шаблон:Dialogue

Шаблон:Дыялог

Шаблон:Dialogue

Шаблон:Дыялог

Шаблон:Дыялог

Называнне і пераклады[]

Language Name Origin
Portuguese (Шаблон:T)
Відэагульні ||
 Відэагульні 
Spanish (Шаблон:T)
Videojuegos ||
 Video Games 
Spanish (Spain)
{{{spanish}}} ||
 Відэагульні 

У ролях[]

-style = "фон: зялёны;" Галасавы акцёр Роля (-ы) - 'Юрый Лоуентал' Бэн Тэнісан - 'Эшлі Джонсан' Гвен Тэнісан - 'Greg Cipes' Кевін Левін - Хлопчык даймаў - 'Ды Брэдлі Бэйкер' Балотны агонь Вялікі халадок [[[Jetray (Classic) | Jetray]]] [[[Four Arms (Classic) | Four Arms]]] Cannonbolt Spidermonkey Nanomech Lodestar Way Big Ssserpent - 'John DiMaggio' Будзе Харангу - 'Peter MacNicol' Олівер Томпсан Mr. Webb

= Нагадкі[]

  • Гэты эпізод - пародыя на эпізод серыяла 1967 г. Чалавек-павук), эпізод серыі "Захоплены Дж. Джонам Джэймсанам".
  • Бэн не ведаў, што ў яго яшчэ ёсць | Four Arms], падобна таму, як ён думаў пра Chromastone у Fame .

Дробязі[]

  • Працоўнае назва гэтага эпізоду было "" Камп'ютэрныя гульні ".
  • Калі Бэн выкарыстоўвае Humungousaur] для сканавання сваіх рухаў, у адзін момант ён выкарыстоўвае атаку "Перайсці да Месяца", з Бэн 10: Відэагульня Alien Force.
  • Дуэйн Макдафі згадаў, што гэты эпізод спасылаецца на стварэнне "Бен 10 Канчатковы прышэлец: Касмічнае знішчэнне" "і што яны дадалі шмат рухаў некаторых замежнікаў.
  • Бэн выкарыстоўвае як свайго маленькага іншапланецяніна (Нанамеч), так і самага вялікага іншапланецяніна ( | Вялікі шлях])) запар.
Advertisement