FANDOM

Вулгакс
Edcvfrew
Основна информация
Вид Химера суи генеризиец
Роден свят Мъри (Вулгаксия)
Възраст 60 (в Бен 10)
65 (в Бен 10: Извънземна Сила)
66 (в Бен 10: Ултра-извънземен)
67 (в Бен 10: Омнивърс)
80 (в „Бен 10 000“)
Съдружничества Хората от Вулгаксия
Сифон
Тетракс Шард (временно)
Раак (временно)
Роджо (временно)
Кевин Левин (временно)
Съндър (временно)
Албидо (временно)
Кръгът на Пазителите на Огъня (временно)
Дагън (временно)
Статус(и) Владетел на Вулгаксия
Междугалактически военен диктатор (временно)
Завоевател на 10 свята (временно)
Вестител на Дагън (временно)
Сили и способности
Способности Изключително добре развита физическа мощ
Повишена издръжливост
Пъргавина
Силни отскоци
Оцеляване в космоса
Летеж
Дишане под вода
Лазери
Добре развит слух
Мощен дъх
Трансформиране в истинската си форма
Здрави пипала (при истинска форма)
Пиро имунитет
Енергийни залпове
Екипировка Рубиненият лъч на Юлоу
Щитът на Зигел
Меч
Лъчево оръжие
Светлинно-енергийни ръкавици
Омнитрикс (прототипна версия; временно)
Аскалон (временно)
Взаимоотношения
Псевдоними Калмарено лице
Стар калмар
Рибешко лице
Вилги (галено)
Най-опастното същество във Вселената
Завоевателят на 10 Свята
Дагън
Вили
Вестителят на Дагън
Завоевателят Вулгакс
Алтернативни версии Вулгакс (Алтернативна времева линия на Бен 10 000)
Детайли
Озвучител Стийвън Блум (Оригинална поредица и Омнивърс)
Джеймс Ремар (Извънземна Сила и Ултра-извънземен)
Първа поява И тогава станаха 10

Вулгакс е междугалактически завоевател на планети и горд представител на вида Химера суи генерис. Той е един от заклетите врагове на Бен и е най-повтарящият се злодей до момента в поредиците. Той е въведен в епизода И тогава станаха 10 и оттогава се появява във всички сезони на Оригиналната поредица (освен в трети сезон, където се появява само веднъже, в епизода Бен 10 000), както и в сезон три на Бен 10: Извънземна Сила и сезон две на Бен 10: Ултра-извънземен.

Вулгакс е главният антагонист в първите три поредици от Бен 10 франчайза.

Основна информация

Като порочен галактически военачалник, известен като „най-опасното създание във Вселената“, целта на Вулгакс е да получи Омнитрикса и да го използва за създаването на армия, способна да се преобразява във всяко извънземно, и с нея да завладее цялата Вселената. Въпреки че първоначално Вулгакс преследва Бен само заради това и е бил доста загрижен относно съдбата си, след дългоочакваното получаване на Омнитрикса, той все пак продължава да гъби много битки срещу Бен и бива затворен в Нула Пустота, поради което омразата му към момчето нараства толкова много, че в последните си изяви изглежда, че доста повече желае неговата смърт, отколкото самия Омнитрикс. 

Вулгакс е едно от съществата, които всяват най-много страх в няколко галактики, поради това,че е завладял десет планети, унищожил други пет и създал една черна дупка. Но в действителност, той толкова се страхува, че едва ли не няма своя собствена, биологична форма, с която да се защитава, принуждавайки го да използва роботи за свой екипаж, въпреки че също е и в състояние да намери и наемници, готови да работят за него срещу заплащане.

Личност

Вулгакс е безмилостен, жесток и властолюбив. Неговата основна цел изглежда е да притежава Омнитрикса, така че да може да го използва, за да завладее Вселената. Докато е заседнал на Земята, след поражението си в края на „Бен 10: Извънземна Сила“, Вулгакс умело манипулира група от хора, известни като Кръгът на Пазителите на Огъня, да му служат, тъй като те разбират, че неговата, подобна на сепии – форма, наподобява тази на извънземен от техния култ, позволявайки на Вулгакс да си присвоява неговата личност, получавайки пълен контрол над тях, с надеждата да избяга от планетата Земя, в резултат на последствията от този негов план.

Въпреки жестоките си и също така подли тенденции, Вулгакс го е грижа за своя народ (приемайки на сериозно ролята си на владетел и Шампион на Вулгаксия), толкова много, че е готов да постави собствения си живот на ръба и да предприеме каквито и да били действия, само, за да осигури безопасността на жителите на Вулгаксия, дори и ако това означава да потърси помощ от врага.

Умения и способности

В Бен 10

Преди своето нарастване, Вулгакс не показва никакви специални умения, сили или способности, с изключение на огромната си гъвкавост и бойни умения. Вулгакс вече е имал някои изяви на свръхчовешка сила, тъй като в епизода „Гуен 10“, той привидно лесно успява да хвърли Бен в човешката му форма на далеч и то с малко усилия. Той също така вече е показал огромна защита, което се показва в един от епизодите където е поразен от ядрена експлозия и оживява, въпреки че е ясно ранен и полу-мъртъв.

Благодарение на неговите кибернетични подобрения, Вулгакс става много по-висок, което му предоставя огромна сила и неуязвимост, които му позволяват дори лесно да скочи над небостъргачи или да оцелее в космоса. Ръцете му са оборудвани със стероидни усилватели, позволявайки му да увеличи собствената си сила, още повече на воля. Въпреки, че това му причинява голяма болка, стероидните бустери му дават достатъчно сила, за да смачква планини с голи ръце. Вулгакс доказа, че е бърз, силен и достатъчно траен, за да издържа на най-мощните огнени вълни на Огнен Порив, да разкъса здраво залепващата слузта на Жило и да спре Акселерат, докато е на пълна скорост. Той също така е в състояние да разбие кварцовата повърхност на Диамантения. За по-голямата част от оригиналната поредица, Бен не е в състояние сам да го победи, тъй като винаги е печелил срещу него, благодарение на нечия друга помощ. След като Бен получава достъп до Грамада, той е в състояние да победи Вулгакс с лекота (първият от извънземните на Бен, който прави това).

В епизода „Бен 10 000“, Д-р Оживаго му дава нова, по-силна форма с подобрения, като за пример – генетично имплантирани био-оръжия (сред които са въжета и гранати в дясната си ръка), био-двигатели, както и предсказване на всяка една трансформация на Бен, благодарение на инжектираните в него – движения на различни извънземни.

В Бен 10: Извънземна Сила

След като в „Бен 10: Извънземна Сила“ Вулгакс се превръща в Завоевателя на 10 Свята, борейки се и побеждавайки шампионите на всички 10 планети, той изсмуква техните сили и способности, и ги прибавя към своя арсенал от много други. Един от тези шампиони (войни) е Ултимо. Той е без своите био-двигатели при изявата си в тази поредица. Въпреки тези нови способности, Бен е в състояние, по-добро от всякога, отново да победи Вулгакс. Новите правомощия на Вулгакс включват:

  • Засилена физическа мощ:
    • Вулгакс е в състояние лесно да победи Човекозавър (в пълният му размер), Мани в ръкопашен бой и Ултимо с един удар (във въздействието, на което се получава огромен кратер в земята).
  • Засилена здравина и издръжливост:
    • Вулгакс лесно би могъл да издържи на огъня на Блатопламовите взривове и лазерите на Кевин, без видими поражения и повреди, и да се възстанови в рамките на секунди от експлозията на Омнитрикса. В един момент от епизода „Отмъщението на Вулгакс“, Макс дори го застреля от упор с лазерен бластер, и все още не е в състояние да го нарани. Въпреки това, Вулгакс е уязвим към обикновената вирусна настинка.